jeg må lige ud med frustrationerne!!
sidste år var vi pludselig omgivet af brune bier, hele vejen langs tagrenderne på begge sider af huset:0( om formiddagen har vi sol på den ene side af huset, så kommer de irriterende bier, og så flytter solen sig om på terassen og bierne flyver med!!! (nogle bliver dog stadig på den ande side!)
nå men vi ringede til ejendomsselskabet... og de sendte Mortalin ud, som sprøjtede med noget.... jubiiiii boerne forduftede!
nu er den super gal igen! og jeg ringede igår til ejendomsselskabet... "jamen kan i ikke bare sprøjte noget insektgift op der hvor det er" lød det første svar!
så spillede jeg gevaldigt dum og sagde: "ej, det har vi altså ikke nok forstand på... desuden er det hele vejen hen jo"
nårh, men hun ville give viceværten besked, og så ville han tage en vurdering....
så jeg VENTER!
der kommer bier ind konstant! vinduerne er jo åbne.... heldigvis er de pænt fredelige... kan de egentlig stikke sådan nogle brune bier?
altså hvis de skal slå sig ned under vores tag, så skal de dælme betale en del af huslejen!
Anmeld