Du kan tro jeg kan følge dig!! Det er helt normalt at opleve alle de kropsspasmer du gør
Jeg stoppede med p-piller i januar og vi startede projekt baby i slutningen af marts. Jeg har virkeligt mærket min krop, efter den er begyndt at styre det hele selv, og jeg er lidt glad for at have være forskånet for alle de reaktioner den kommer med nu 
Smerter før, under og efter mens og ÆL
Uren hud
Ændret appetit
Humørsvinger
Oppustethed
Kvalme
Hovedpiner (enten ikke skyggen af det i ugevis, eller kolosale hovedpiner flere dage i streg)
Osv. osv...
Det er med garanti ganske normalt,og bare kroppens tegn på, at den er ved at finde sig selv igen! Nogle gange strejfer tanken mig også; "kan jeg overhovedet blive gravid", men jeg forsøger at tage det stille og roligt, og håbe at det bare sker lige pludselig! Vi sexer når vi har lyst, men ikke sådan med at kl. 16 den og den dag er der ÆL og så skal det bare være - det har vi ikke lyst til. Det er selvfølgelig også medvirkende til at der kan gå længere tid før det lykkes.
Men op med humøret - jeg har selv stor gavn af, at forsøge at flytte fokus. Fx har jeg egentlig gerne ville tabe et par kg før vi begyndte på projekt baby, men pludselig meldte kæresten sig klar (jeg har været klar længe) og jeg hoppede selvfølgelig på. Nu har jeg lavet lidt en konkurrence med mig selv: hvor meget kan jeg tabe, før jeg bliver gravid? Dog med den begrænsning at det skal ske ved at ændre kosten, dyrke motion og generelt leve sundt! For jeg kunne jo være gravid, uden at vide det, og er derfor nødt til at give min krop - og dermed baby - nogle gode råvarer og spændende mad.
Nåh, sorry det blev så langt, ville bare fortælle at du ikke er ene om de følelser du beskriver! Håber det lykkes for Jer hurtigt! 
Anmeld