August siger Moar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Lilletrold

Endelig kom dagen hvor August siger mor Har forsøgt og forsøgt og forsøgt og hver gang jeg sagde mor svarede han med far

Men så i forgårs gik han og mumlede noget. Troede egentlig han sagde mere eller mad, men sprøg ham :" sig mig August siger du mor ?" Han svarede mens han kigger ned i jorden "neeejjj" Og han siger ikke mor mere den dag eller noget der var tæt på. Vi er så ude ved mine forældre igår og jeg siger til dem, August sagde mor igår, og bedst som jeg siger mor svarer han "Moar" Der var ikke et øje tørt

Og nu kommer det sådan jævnligt. Han er stadig sparsom med det, men hvis jeg fjoller så siger han "Ej Moar"

Bedste oplevelse længe !!!

Knus til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Lilletrold skriver:

Endelig kom dagen hvor August siger mor Har forsøgt og forsøgt og forsøgt og hver gang jeg sagde mor svarede han med far

Men så i forgårs gik han og mumlede noget. Troede egentlig han sagde mere eller mad, men sprøg ham :" sig mig August siger du mor ?" Han svarede mens han kigger ned i jorden "neeejjj" Og han siger ikke mor mere den dag eller noget der var tæt på. Vi er så ude ved mine forældre igår og jeg siger til dem, August sagde mor igår, og bedst som jeg siger mor svarer han "Moar" Der var ikke et øje tørt

Og nu kommer det sådan jævnligt. Han er stadig sparsom med det, men hvis jeg fjoller så siger han "Ej Moar"

Bedste oplevelse længe !!!

Knus til jer

hi hi.... dengang Nikoline ikke sagde mor... men daaaaaaaaaa til sin far... konkluderede jeg, at der var en simpel grund...

mor var altid i nærheden, derved var der ikke behov for at kalde på hende.... hi hi

tillykke:0)  det er en dejlig følelse

Anmeld

20. maj 2010

MORJESPERSEN

Tillykke med det.... glæder mig også til mine piger engang vil sige det....

Anmeld

20. maj 2010

Lilletrold

ka-ri-na skriver:

hi hi.... dengang Nikoline ikke sagde mor... men daaaaaaaaaa til sin far... konkluderede jeg, at der var en simpel grund...

mor var altid i nærheden, derved var der ikke behov for at kalde på hende.... hi hi

tillykke:0)  det er en dejlig følelse

Lige præcis  Mor er jo altid i nærheden, så derfor behøves han jo ikke spørge efter mig eller kalde på mig. Det bliver jo altid det helt store når far kommer hjem fra arbejde. Men nu er Moar på banen og far er skakmat

Anmeld

20. maj 2010

Lilletrold

MORJESPERSEN skriver:

Tillykke med det.... glæder mig også til mine piger engang vil sige det....

Du kan godt glæde dig, lover dig det er ventetiden værd

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Lilletrold skriver:

Lige præcis  Mor er jo altid i nærheden, så derfor behøves han jo ikke spørge efter mig eller kalde på mig. Det bliver jo altid det helt store når far kommer hjem fra arbejde. Men nu er Moar på banen og far er skakmat

hi hi....

Anmeld

20. maj 2010

TbCp

Åhhh det er så fantastisk Et dejligt lyspunkt!!!!

Liva sagde Mo!
Og senere blev det til muuuuar

Anmeld

20. maj 2010

Lilletrold

TbCp skriver:

Åhhh det er så fantastisk Et dejligt lyspunkt!!!!

Liva sagde Mo!
Og senere blev det til muuuuar

Åhh hvor sødt - er bare glad for ikke længere at blive kaldt far

Anmeld

20. maj 2010

Ida.

Åh det er bare SÅ fantastisk  stort tillykke med det!

Anmeld

20. maj 2010

Bondepigen

Nårh tillykke. Det er det dejligste ord man kan høre fra sit barns mund!! SÅ fantastisk!

Jeg er osse blevet kaldt far utallige gange...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.