Liam i jyllands parkzoo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

L-Mortil3

Ja så har Liam og mutti været i haunstup, sammen med "tanterne" Det var bare super hyggeligt, og det virkede virkelig til Liam nød det i fulde drag! Han var vældigt interesseret i dyrene og elskede legepladsen

Vi så alt fra geder til løver, skrigende rensdyr, store tapirer, snakken papegøjer, farlige slanger og masser af aber, og mange MANGE andre dyr

Og hermed en MEGA billedspam! Fordi jeg elsker at vise ynglet frem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Anja.t

Super gode billeder, hvor er han bare dejlig!

Anmeld

20. maj 2010

Lone Jakobsen

tror mor hygger sig lige så meget som sønnemand virkelig skønne billeder, og sikke et dejligt vejr i har haft til det

Anmeld

20. maj 2010

L-Mortil3

nutche skriver:

tror mor hygger sig lige så meget som sønnemand virkelig skønne billeder, og sikke et dejligt vejr i har haft til det

Fnis det har du ret i, så kan man nemlig tumle ligeså tosset man vil på legepladsen uden nogen tror man er sindsyg

Og der er ingen der ryster på hovedet når man kalder: "geeeeeeeed geeeeeeeeed geeeeeeed" kom og få en jordnød

Skønt Liam gad at komme med haha

Anmeld

20. maj 2010

L-Mortil3

Anja.t skriver:

Super gode billeder, hvor er han bare dejlig!

Ih mange tak Jeg synes jo også han er så skøn

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

Ja så har Liam og mutti været i haunstup, sammen med "tanterne" Det var bare super hyggeligt, og det virkede virkelig til Liam nød det i fulde drag! Han var vældigt interesseret i dyrene og elskede legepladsen

Vi så alt fra geder til løver, skrigende rensdyr, store tapirer, snakken papegøjer, farlige slanger og masser af aber, og mange MANGE andre dyr

Og hermed en MEGA billedspam! Fordi jeg elsker at vise ynglet frem

det er altså en smuk lille gut du har dig der:0)

Anmeld

20. maj 2010

Lone Jakobsen

Line&Liam skriver:

Fnis det har du ret i, så kan man nemlig tumle ligeså tosset man vil på legepladsen uden nogen tror man er sindsyg

Og der er ingen der ryster på hovedet når man kalder: "geeeeeeeed geeeeeeeeed geeeeeeed" kom og få en jordnød

Skønt Liam gad at komme med haha

sådan har jeg det også når jeg hopper på trampolin med de store eller synger børnesange med Rasmus det er så dejlig en undskyldning for at gøre alle de tossede børneting

Anmeld

20. maj 2010

mor-til-vanessa

det ser super hyggeligt ud line og sikke et dejligt smil han har

Anmeld

20. maj 2010

Sofia

Sikke nogle dejlige livsglade billeder

Anmeld

21. maj 2010

L-Mortil3

Heh mange tak alle sammen Det var simpelthen også en skøn dag! Med masser af sol og varme SKØNT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.