Hevet ud af narkose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

smokin

Min kusine har en dejlig pige på 4 år som skulle i narkose her til morgen. Hun bliver så lagt i narkose og herefter beslutter lægerne at barnet er for forkølet til at de vil gøre noget yderligere!

ØHHH WHAT???!

Så hiver man bare det stakkels barn ud af narkosen igen og siger kom igen i næste uge!

Hold kæft hvor er jeg bare forarget over at man kan gøre sådan noget! Enhver kan sku da se på et barn det er forkølet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Sig det løgn, Det fanme ikke rigtigt! Jamen altså hvad tænker de på ... Kan sq begynde at tude nej nej nej...

Årh stakkels din kusinde og hendes datter nej nej nej, hvor uretfærdig. !!!

Kæmpe knus

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Zette skriver:

Min kusine har en dejlig pige på 4 år som skulle i narkose her til morgen. Hun bliver så lagt i narkose og herefter beslutter lægerne at barnet er for forkølet til at de vil gøre noget yderligere!

ØHHH WHAT???!

Så hiver man bare det stakkels barn ud af narkosen igen og siger kom igen i næste uge!

Hold kæft hvor er jeg bare forarget over at man kan gøre sådan noget! Enhver kan sku da se på et barn det er forkølet!

hmm altså... der er jo to sider af sagen

jeg synes det er godt at de hev hende ud hvis de vurderede at det ville være for farligt!

men kunne de ikke have vurderet dette inden den lille pige kom i narkose?

hvad skulle hun opereres for?

Anmeld

20. maj 2010

N&J

Jeg måtte også vente en uge pga forkølelse, men det spurgte meget ind til det, så måske handler det om at hendes vejrtrækning blev for dårlig da hun var blevet lagt under, men ja de burde have opdaget det inden.. 

Anmeld

20. maj 2010

Pia

Da jeg skulle have et udskrab efter an abort sidste år, blev jeg også lagt i narkose..
Jeg var ikke forkølet, men hostede ganske lidt..
Dette fik jeg ikke sagt til lægerne, da jeg ikke var klar over at det var et problem..
Så 5 min efter at jeg er kommet i narkose, er det ved at gå galt .. Jeg begynder og hoste vildt og de måtte reagere hurtigt, for at det ikke gik galt... JEg fik udskrabet , men da jeg vågende fik jeg afvide at det havde været et ordentlig omgang jeg havde været igennem..

Nu ved jeg ikke hvor snotte din kusines barn er.. Men måske lægen ikke kunne se hvor slemt det var..
Og er sikker på at lægen helst ville have undgået og lagt det bette barn i narkose, hvis lægen havde været klar over at barnet var slemt forkølet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.