4 MAM ultivent sutteflasker sælges BILLIGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

line melias mor

møller-82 skriver:

Hej.

Er ked af det men springer desværre fra... min datter vil lige pludselig ikke ha flaske mere.

Håber du får dem solgt.

Hilsen Maria

undskyld jeg lige spørg men vil hun ikke have flaske mere? hvor gammel er hun hvad gør man så de skal da ha en form for væske/mad skal de ikke?

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

line melias mor skriver:

undskyld jeg lige spørg men vil hun ikke have flaske mere? hvor gammel er hun hvad gør man så de skal da ha en form for væske/mad skal de ikke?

kan du ikke sende vedkommende et PB (privat brev):0)  jeg kan se vedkommendes barn er 13 mdr.... faktisk anbefaler de kun sutteflaske til de små er 12 mdr... mange vænner dem fra før dette, så får de små bare deres væske af en almindelig kop:0)

vores datter slap først den sidste flaske da hun var 15 mdr

Anmeld

25. maj 2010

line melias mor

ka-ri-na skriver:

kan du ikke sende vedkommende et PB (privat brev):0)  jeg kan se vedkommendes barn er 13 mdr.... faktisk anbefaler de kun sutteflaske til de små er 12 mdr... mange vænner dem fra før dette, så får de små bare deres væske af en almindelig kop:0)

vores datter slap først den sidste flaske da hun var 15 mdr

jo selvfølgelig men vil faktisk gerne købe flaskerne hvis du ikke har solgt dem tirsdag da jeg er i sommerhus i jylland og kommer hjem mandag aften

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

line melias mor skriver:

jo selvfølgelig men vil faktisk gerne købe flaskerne hvis du ikke har solgt dem tirsdag da jeg er i sommerhus i jylland og kommer hjem mandag aften

det har jeg ikke:0) så det lyder bare dejligt:0)

Anmeld

25. maj 2010

line melias mor

super jeg skriver lige et brev

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.