De Danske Hollywood Fruer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

A.

haha griner de er lige så dumme som tøser fra dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

forår

A. skriver:

haha griner de er lige så dumme som tøser fra dum

De er ihvertfald ikke som de fleste...men sjove det er de ski da

Anmeld

20. maj 2010

Tulle28

Æææælsker det program.... Lisa, der bliver ved med at fortæller hvor HÅRDT det er at have penge og leve et liv i luksus Og Simone, der bare ligner en smølf med al den botox og hvad hun ellers har fået proppet i fjæset Og ja, Kirsten var da helt fantastisk med hende diamanter til fiskens fødselsdag. Hun er nu den jeg bedst kan lide af dem alle - hun tjener da i det det mindste sine penge selv.

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

ÆV altså!! Glemmer det hver evig eneste gang... Grr..

Anmeld

21. maj 2010

CS

Tulle28 skriver:

Æææælsker det program.... Lisa, der bliver ved med at fortæller hvor HÅRDT det er at have penge og leve et liv i luksus Og Simone, der bare ligner en smølf med al den botox og hvad hun ellers har fået proppet i fjæset Og ja, Kirsten var da helt fantastisk med hende diamanter til fiskens fødselsdag. Hun er nu den jeg bedst kan lide af dem alle - hun tjener da i det det mindste sine penge selv.

lige præcis Iit!!!

Anmeld

21. maj 2010

Diana...

Tulle28 skriver:

Ja lige præcis kunne ikke være mere enig. 

Anmeld

21. maj 2010

forår

Så I det dengang hvor Ines skulle passe venindes børn? Vidste slet ikke at man kunne ha så meget fobi for børn...hun er sku også sjov...

Og ikke mindst deres måde at tale dansk på, hehe..jeg bliver helt facineret

Anmeld

27. maj 2010

forår

Diana... skriver:

Ja jeg slog lige der hen nu ihh så slutter det jo om lidt grrrr. Du skal advare mig noget før 

HUSK.....at det er i aften kl 20.00 på tv3 at det kommer

Anmeld

27. maj 2010

Diana...

forår skriver:

HUSK.....at det er i aften kl 20.00 på tv3 at det kommer

SÅDAN TAK Det skal jeg helt sikkert nok huske nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.