åååhhh varmeknopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.321 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Malene84

Hej girls..

Hmmm... hvad har jeres små babyer på i den her varme? Sundhedsplejersken sagde at drengene skulle have to lag tøj på... det har vi nu gjort, men de skide varmeknopper vidner jo om at de har det alt for varmt... hmm... bruger I sommerdyner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Diana...

Er du sikker på det varmeknopper og ikke hormonknopper? 

Jamen Lucas ligger i sin alm dyne kun i body og han er stadig var selm om han står et køligt sted. 

Knus

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

Hej girls..

Hmmm... hvad har jeres små babyer på i den her varme? Sundhedsplejersken sagde at drengene skulle have to lag tøj på... det har vi nu gjort, men de skide varmeknopper vidner jo om at de har det alt for varmt... hmm... bruger I sommerdyner?

Det er ikk hormonknopper?

Hvis de har det varmt ville jeg lade dem sove med et lille bomuld/uld tæppe... Og så bare i body med bukser... Eller noget i den stil

Anmeld

20. maj 2010

Malene84

Diana... skriver:

Jamen Lucas ligger i sin alm dyne kun i body og han er stadig var selm om han står et køligt sted. 

Knus

Neeej jeg er ikke en skid sikker  hvordan ved man hvad der er hvad (knopper)! Jeg har lige badet dem begge, og nu er der ikke lige så mange knopper som før, så derfor troede jeg det var varmeknopper.

Anmeld

20. maj 2010

Malene84

Diana... skriver:

Knus

Neeej jeg er ikke en skid sikker  hvordan ved man hvad der er hvad (knopper)! Jeg har lige badet dem begge, og nu er der ikke lige så mange knopper som før, så derfor troede jeg det var varmeknopper.

Anmeld

20. maj 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Altså det er MEGET normalt at sådan nogen små nogen får hormonknopper og det kommer og går som de har lyst  Hvordan føles de når du tage dem op hvis du kan mærke på dem at de har det meget varmt ville jeg tage noget af tøjet af. 

Især i nakken kan du mærke det. 

Kram og skal vi ikke lige havde et billed med 

Anmeld

20. maj 2010

Janep

når min dreng ligger ude og sover om fomidagen har han boddy, bluse bukser jakke og en tyk bluse på. midt på dagen har han bare dynen over hans normale tøj. Jeg syndes ikke han virker varm når han kommer op.

om natten sover han i en heldragt og så en dyne. men den blir gerne sparket af iløbet af natten

Anmeld

20. maj 2010

Malene84

Okay  Hvor er jeg glad for du kan hjælpe mig!!!Hader at være usikker mht. hvordan de har det. Jamen faktisk så har de været lidt klamme, og lidt fugtige i nakkehårene - så jo - de har det nok for varmt. Det er godt nok også nogle hæftige dyner, måske jeg skulle købe nogle sommer-lette nogen

(billede blir til video på min side)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.