Jeg er lidt urolig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

cdinesen

Jeg skal lige være helt sikker, for er en smule urolig lige nu!

Jeg har hele aftenen mærket en stikken i mit underliv fra livmoderen, er det normalt på dettet tidspunkt i min graviditet?

Undskylder på forhånd for mine dumme spørgsmål, det er min 1. gravidtet og mærker min krop MEGET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Heidiben

Hej Cdinesen

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, eller hvordan du oplever dine stik smerter, men det er almindeligt at have små stik eller niv i sær i siderne af lysken lige fra starten af graviditeten. Det er de ligamenter eller bånd som din livmor er forbundet med der allerede er begyndt at give sig. Det kan godt føles som lidt menstruations agtigt. Du skal dog være opmærksom på om smerterne bliver stærke og krampe agtige og hvis der samtidig er blødninger skal du kontakte din læge eller fødested med det samme.

Jeg var selv lidt nervøs da jeg allerede i 4. uge kunne mærke de små stik og troede at det var min menstruation der kom og at jeg slet ikke var gravid alligevel.

Held og lykke samt tillyke med graviditeten  

Anmeld

20. maj 2010

cdinesen

jeg er 6+0 i dag. Synes ikke den der prikken kommer i siden, den kommer fra midten af underlivet. Den gør ikke ondt, det føles bare lidt som om der er nogen der prikker mig stille med en strikkepind

Anmeld

20. maj 2010

N&J

cdinesen skriver:

jeg er 6+0 i dag. Synes ikke den der prikken kommer i siden, den kommer fra midten af underlivet. Den gør ikke ondt, det føles bare lidt som om der er nogen der prikker mig stille med en strikkepind

Nogen gange så kan det mærkes som en strikkepind der bliver jaget op i f****n, så ja jeg tror det er helt almindelige smerter, jeg havde mange under min graviditet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.