mor-til-vanessa skriver:
som de fleste ved tog jeg over til min kareste med vores datter. det var meninge vi skulle bo her i usa sammen. men alt det han havde sagt, var ikke lige sadan alligevel. sa har staet lidt og ikke vidste hvad jeg skulle.
har sa fundet ud af at han har skrevet og besog en anden pige, bade mens jeg ikke var her og mens jeg har varet her. og sa har han ikke varet arlig omkring det.
da jeg kom hertil fik jeg efter et par dage en fornemmelse i maven om at der var noget der ikke var som det skulle vare. (det var for jeg fandt ud af at han havde skrevet med hende) han siger der ikke er noget i det og at hun er gift. men bare fordi man er gift betyder der jo ikke at man er tro mod sin partner.
vi har for haft nogen sammen stod med hvad man kan og ikke kan. jeg synes ikke jeg er en jaleux person og har aldrig sagt at det ma du ikke eller det kan du ikk. har savidt ikke noget imod han skriver med piger som er venner sa lange han er arlig om det og det ikke er lusk. sa snakkede med hende der pigen og hun ville ikke rigtig sige noget, sa foler ogsa bare det er lidt lusk. altsa helt arligt hvis de ikke havde vare sammen sa ville hun da havde sagt " klap lige hesten jeg har ikke varet sammen med din kareste" men nej det var der ikke noger af kun noget. jeg vil ikke involverer mig det ma du snakke med ham om.
sa nu er jeg trat af aat inoreger min mave fornemmelse som jeg har gjort i 2 ar. har altid valgt at stole pa ham. men nu er det slut. selv hans soskende siger jeg ikke skal tro pa noget han siger, sa der er nok noget om det.
synes heller ikke han virkede sa interreseret i vores datter. han havde ikke set hende i 3 1/2 maned sa synes jo virkelig han skulle arbejde for det. men det synes jeg ikke han har gjort. det burde ikke vare mig der skal komme og sige har du lyst til at give hende mad, skifte ble, bade osv det burde han komme og sporge mig om. men det har han ikke og har stort set ikke hjulpet med noget. et eks en dag var jeg i bad og vanessa vagnede. jeg havde sagt til ham inden jeg gik i bad at han skulle holde oje med hende. stod sa i badet med sabe over det hele og kunne horer hun grad, jeg klalte pa ham og sagde han skulle ga ind til hende, men han sagde at det kunne han ikke for han snakkede i tlf med hans bank. WTF blev mega gal. sa matte lobe ud med vand og sabe lobende ned af mig for at troste hende.
det her var bare lidt af det. mig og vanessa tager hjem igen om 5 dage og glader mig rigtig meget. er mega trist og ked af det, mest fordi vi bare har varet sa meget igennem. men tager hjem med oprejst pande. det kan kun ga fremad og er sikker pa at der en dag kommer en mand der vil verdsatte mig rigtig.
hilsen liv
åhh nej smukke.. han er et fjols..... håber du kommer godt hjem....skal i bo hos din mor???