Ammestue sludder - Eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Low

Hejsa alle sammen .

Jeg kom til at tænke på om i har prøvet nogle at alle de forskellige ting som nogle vil kalde ammestue sludder og om de virkede efter hvad der var blevet sagt? 

Jeg har hørt en masse ting om at hvis man bruger en bestemt stilling så ville der være en større chance for at få et bestemt køn, alle mulige måder der skulle hjælpe med at sætte gang i fødslen, ting der skulle hjælpe til at man ikke får strækmærker osv.

Hvad har i prøvet og hvad skete der ved det, virkede det eller passede det?`

Jeg har selv forsøgt at smøre mig ind i mandel olie for at undgå strækmærker men jeg har alligevel fået lidt under navlen. Jeg tænkte at det skulle da prøves

Hilsen Ditte, 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Corn

Jeg har ikke smurt min mave med noget som helst, og har ingen strækmærker på maven (endnu) selvom det er min tredje graviditet...

Og "kig på din mors fødsel og hendes strækmærker, så ser du et billed af dig selv" passer heller ikke, da min mor begge gange er gået 14 dage over tid og ligner en zebra på maven, og jeg endnu ikke har prøvet at gå til termin, og kun fik strækmærker på inderlår (meget små og kom under selve fødslen) og brysterne da mælken løb til.

Det er heller ikke stillingen der gør forskellen på kønnet, men derimod biologi, nogen er mere disponeret for et køn end et andet, og her får vi drenge og venter den 3....

Anmeld

20. maj 2010

Low

Macaab skriver:

Jeg har ikke smurt min mave med noget som helst, og har ingen strækmærker på maven (endnu) selvom det er min tredje graviditet...

Og "kig på din mors fødsel og hendes strækmærker, så ser du et billed af dig selv" passer heller ikke, da min mor begge gange er gået 14 dage over tid og ligner en zebra på maven, og jeg endnu ikke har prøvet at gå til termin, og kun fik strækmærker på inderlår (meget små og kom under selve fødslen) og brysterne da mælken løb til.

Det er heller ikke stillingen der gør forskellen på kønnet, men derimod biologi, nogen er mere disponeret for et køn end et andet, og her får vi drenge og venter den 3....

Dér kan man bare se .

Jeg har også fået læst mig frem til at det med strækmærker er der ingen "kur" imod men stadig var der en lille stemme inde i mig der sagde: Det er da værd at prøve Ditte selv om du godt ved det ikke passer hehe.

Jeg har også hørt en masse mærkelige ting hvor jeg tænker: Det passer sgu da ikke. Men alligevel er der nogle som kommer med fortællinger der får mig til at tvivle på om det passer eller ej

Anmeld

21. maj 2010

Majeha

Det er en ammestuehistorie, at dadler skulle være gode til at sætte fødslen igang.

Havde hørt det fra forskellige folk, men det var slet ikke noget, jeg tænkte over.

Da jeg så lige pludselig gik i fødsel i uge 36, tænkte jeg om det havde noget at gøre med, at jeg de sidste par dage havde spist en masse dadler. (Er en af de heldige, der ikke får dårlig mave af dem) så der var altså røget en del ned, hehe.

JM sikrede mig dog om, at der ikke var hold i det, så det var ikke derfor, fødslen var gået igang. Men pudsigt nok, at det skete lige efter jeg havde spist dadler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.