Endnu ingen spark!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Meilby

Hej piger!

Hvordan føltes jeres første spark fra bebs? Jeg venter og venter på at mærke de første spark, er nu 19 +3, og har nogen gange været i tvivl om det virkelig var et spark jeg har mærket eller bar lidt ubehag. Men har endnu ikke oplevet at jeg bare har tænkt der var ingen tvivl. Er de første spark tydelige, eller kan det være spark jeg har mærket, selvom jeg er i tvivl? Går og bliver helt nervøs, selvom jeg godt ved at der for nogle går nogle uger endnu..

På forhånd tak for hjælpen

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

merichs

Meilby skriver:

Hej piger!

Hvordan føltes jeres første spark fra bebs? Jeg venter og venter på at mærke de første spark, er nu 19 +3, og har nogen gange været i tvivl om det virkelig var et spark jeg har mærket eller bar lidt ubehag. Men har endnu ikke oplevet at jeg bare har tænkt der var ingen tvivl. Er de første spark tydelige, eller kan det være spark jeg har mærket, selvom jeg er i tvivl? Går og bliver helt nervøs, selvom jeg godt ved at der for nogle går nogle uger endnu..

Knus Pernille

Første gang jeg mærkede (altså hvor jeg var sikker på det var alfen) mærkedes det som et "plop" i maven. Det er lidt svært at forklare, men nogle beskriver det som en fisk som slår smut med halen.

Jeg var 18+noget da jeg mærkede hende første gang og nu mærker jeg hende hver dag. Er sikker på du nok snart mærker den lille

VH Marlene 20+4

Anmeld

20. maj 2010

Kaufie

Jeg syntes de første gange mærkedes som strejf af sommerfuglevinger.... Og det er helt normalt at nå hen omkring uge 20-23 som førstegangs. Der er også den mulighed, at din moderkage ligger foran, så bebs skal sparke ekstra hårdt før du mærker noget - så tager det lidt længere tid.

Anmeld

20. maj 2010

Muffinmus

svært at sige, men du vil sikkert mærke som om en fisk blidt slår med halen mod din mave et kort øjeblik:-)

Så vil der gradvist blive kraftigere og vildere til du ønkser den dog lige gad ligge stille bare et øjeblik:-)

Anmeld

20. maj 2010

gruener

Hej

Jeg er 23+4 og har først rigtig mærket ham derinde idag.. Min livmoder ligger ud mod maven od beskytter mod spark.. Derudover ligger han med ryggen til, så jeg kan kun mærke at der sker noget derinde.. De rigtige spark, må jeg vente med, hvis han vender sig...

Hvilket hans utålmodige mor har sagt at han skal gøre i en ruf

Anmeld

21. maj 2010

Meilby

Okey, dejligt at høre at der kan gå lidt endnu. Synes tit jeg mærker prik osv. som om der er aktivitet derinde, men endnu ingen direkte spark Tak for svar piger

Anmeld

21. maj 2010

Mira0911

Meilby skriver:

Hej piger!

Knus Pernille

Ved mig var der end masse bobler i maven... som blev tyderligere med tiden.. Jeg undrede mig over hvad det var, og spurgte jm om det.. Hun sagde det var bebs jeg kunne mærke...

Anmeld

21. maj 2010

Meilby

Det er også sådan jeg føler lidt.. Det er som om jeg kan mærke prikken flere forskellige steder i maven, det cirkulerer lidt rundt, hvilket baby jo sikket også gør GLÆDER mig bare til den dag jeg ikke er i tvivl mere

Anmeld

21. maj 2010

misslea

Meilby skriver:

Hej piger!

Knus Pernille

hejsa... :-)

Jeg var 17+4 da jeg for første gang ikke var i tvivl om, at det var vores lille baby, der bankede på

Det føltes som 2 små prik ude i den ene side! Siden hen er de blevet meget mere tydelige, og nu hvor jeg er 20+4 henne mærker jeg liv hver eneste dag, flere gange dagligt!!! MEN ifølge 3 x scanning, så har vi også en mere end AKTIV baby gemt derinde... og det har jo selvfølgelig også noget at sige   Min moderkage ligger også foran så derfor var jeg indstillet på, at der ville gå noget tid, før jeg mærkede noget!! Men til gengæld så kan jeg mærke sparkene dybt inde i mig i stedet... heheh!!

Er sikker på, at du snart SLET ikke er i tvivl.... :-)

Mange kærlige hilsner fra Lea 20+4

Anmeld

21. maj 2010

trunte24

Hej.

Jeg var 17+4 første gang jeg ikke var i tvivl om hvad det var jeg mærkede.  Jeg synes man kan samligne følelsen lidt med at slå en prut i et badekar Nu er jeg 20+2 og mærker den hver dag, dog stadi ikke som spark, så har en ide om, at den ligger med ryggen til. Skal til MD om 30 min, så der finder vi ud af om det er tilfældet Men jeg vil sige, lige pludslig er du ikke i tvivl, det føles ikke som noget din krop kan gøre af sig selv.

Håber den snart giver sig til kende.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.