Mærke baby hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.515 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Margorie

Hvornår kunne du mærke baby?

Og hvornår begynder faren at kunne mærke babyen også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Muffinmus

1 gang svagt fra uge 15, udefra uge 20-21

2 gang svagt liv fra uge 16, udefra fra uge 20 ca.

Anmeld

21. maj 2010

Chr.Kristiansen

Jeg er 15+1 idag og mærkede liv for første gang for et par dage siden... Tror jeg da...

I går aftes da jeg gik i seng mærkede jeg igen liv, det føles lidt som "luftbobler" i maven, men er ikke i tvivl om at det er den lille der roder rundt :-)

De "kloge" siger at der kan mærkes liv udefra omkring uge 20..

Har tænkt lidt over det, og det er da egentlig lidt synd for vores kære mænd.. De går glip af så mange skønne ting som det kun  er os der mærker....

Anmeld

21. maj 2010

oo

jeg mærkede liv første gang da jeg var 14+6, nu er jeg 19+2 og Søren har ikke kunnet mærke noget endnu. igår fik vi at vide til MD at min moderkage ligger op ad min mave, så det er jo en naturlig støddæmper for baby

Anmeld

21. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg er 16+3 - men har fået af vide, at pga min moderkage's størrelse og fordi den ligger imellem mit maveskind og vores guldklump, kan jeg risiker at der vil gå længere tid før jeg kan mærke liv.. Så venter med længelse..

Anmeld

21. maj 2010

Alberts/

mærkede liv 2 gange i uge 15-16

og mærkede så igen i uge 18 og alledrede uge 19-20 kunne man mærke det lidt uden på maven(; og nu uge 25 kan man se det på min mave(:

Anmeld

21. maj 2010

Angel

Jeg mærkede liv første gang 18+1 og har mærket Baby hver dag siden. Jeg kunne mærke baby udefra nogle uger efter.
Men min kæreste mærkede først Baby omkring uge 28, for hver gang Far lagde hånden på maven, blev Baby bum stille.
Første gang han mærkede Baby, var det mens han kyssede maven, at han fik et "smølfespark" på næsen

Jeg mener at man (altså den gravide) skal mærke liv hver dag fra uge 24 og frem.

Maria 36+4

Anmeld

21. maj 2010

LinLin

De små "bobler": omkring uge 14...

Far mærkede ham 17+5

Anmeld

4. juni 2010

morethanperfect

Jeg mærkede liv omkring uge 17+4

Nu mærker jeg ham stort set hele tide .. Min kæreste mærkede det i forgårs hvor jeg var 18+1 ..

Anmeld

4. juni 2010

Christina31

Jeg mærkede liv allerede i uge 14, men er også 3. gangs gravid.

Min kæreste kunne mærke det første gang udenpå maven i uge 19.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.