Help i'm drukning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

NoName

Jaa, så tror jeg skisme at vandet i benene er kommet til mig også desværre...

Men hvad sker der lige, for det er mest det ene ben, min højre ankel er forvandlet til en stolpe, venstre ankel, kan ses endnu...

Hvad gør man lige for at komme af med det igen???? eller bliver det til flere år efter man har født????

Synes jeg drikker meget vand, har hørt at det skulle holde vand væk fra kroppen, men det kan jo være en and. Er det måske varmen der er kommet til Danmark der er skyld i det eller er det et tegn på man får sig rørt lidt for lidt?????

NoName 30+1 - nu med 1½ stolpeben, kors hvor ser det dumt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

FrkLarsen

Hej søde.

Ærgeligt at stolperne er kommet til dig nu, jeg har læst mig frem til at det hjælper at ligge benene op  

Anmeld

20. maj 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Hej søde.

Ærgeligt at stolperne er kommet til dig nu, jeg har læst mig frem til at det hjælper at ligge benene op  

Hmm det vil så sige at jeg skal:

slappe af med benene oppe og motionere samtidig...???

Godt vi ikke har bigbrother her i huset, for det kommer dælme til at se temmelig sjovt ud...

LOOOOL

Anmeld

20. maj 2010

FrkLarsen

noname skriver:

Godt vi ikke har bigbrother her i huset, for det kommer dælme til at se temmelig sjovt ud...

LOOOOL

Hahahah!! 

Det bliver sku nok lidt svært at motionere uden benene i brug 

Anmeld

20. maj 2010

VIPpigen

noname skriver:

LOOOOL

Tror også det hjælper med benene oppe. Forestiller mig lidt at vand i benene er fordi dine muskler og led bliver lidt overbelastet, så ligesom hvis du havde forstuet foden så op med benene.

Ved ikke om det er rigtigt, så skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på det.

Anmeld

20. maj 2010

Vidunderligeunger

fuldstændig det samme her!! mit højre ben er total fede-dorit, og ikke engang mine mao sko kan jeg passe (de der stof nogen fra kvickly til en 20'er) mens det venstre er helt normalt  

jeg gør ikke noget ved det, kan sagtens gå for det og det gør hverken ondt eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.