hjerte eller fornuft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Anonym trådstarter

skal man lytte til sit hjerte eller sin fornuft ang et forhold???

min kareste skriver en del med piger og har mange gange sagt jeg ikke kan acceptere det, men det er ligesom han ikke forstar det. der har varet meget i vores fortid, for vi fik vores pige om det.

har for nylig fundet ud af han har skrevet med en pige han har gaet i skole med. han siger de bare et venner og at hun er gift. har sagt at jeg ikke kunne lide det og forklaret at det synes jeg ikke man gor. desuden sagde han de aldrig har varet sammen. han lover mig at ikke vil skrive til hende mere.

var vak en weekend med hans soster, da vi kommer hjem, kigger jeg i hans tlf og finder ud af at han har besogt hende pigen. ringer til hende men hun vil ikke rigtig fortalle noget, hun siger hun ikke vil vare en del af det, men det synes jeg jo hun allerede er nar hun valger at se en der har kareste og barn. hun fortalle mig dog at de var sammen dengang de gik i skole. sa allerede der har han loget. sa hvad skal man tro. han siger de ikke har "lavet" noget mens vi har varet sammen. men har fundet nud af at de har set meget til hinanden nar jeg ikke har varet der. 

sa hvad skal man tro??? allrede for jeg fandt ud af at de havde skrevet sammen fik jeg den der fornemmelse af at der var noget galt og han havde varet utro. skal man lytte til sin mavefornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Margorie

JA. Det skal man. Kort og godt. Du kender din kæreste bedst, hvis du føler der er noget der ikke stemmer, så er der sku nok noget lusk med i spillet desværre..

Anmeld

20. maj 2010

karina1980

Marge skriver:

JA. Det skal man. Kort og godt. Du kender din kæreste bedst, hvis du føler der er noget der ikke stemmer, så er der sku nok noget lusk med i spillet desværre..

må desværre være enig her, min mavefornemmelse har desværre vist sig rigtig hver gang

Anmeld

20. maj 2010

L-Mortil3

Hvis jeg havde det som dig, så havde jeg pakket og smuttet.

Morten og jeg er meget åbne om tingene og han må snakke med og besøge alle de tøser han lyster, men hvis jeg på noget tidspunkt får en fæl smag i munden omkring det, eller jeg griber ham i løgne som du har, ja så skulle han ikke være i tvivl om at han ikke boede her mere!

Der skal være 100 % tillid i et forhold specielt med børn involveret!

Så følg din mavse! Og et STORT til dig!

Anmeld

20. maj 2010

oo

altså egentlig er det fuldkommen ligegyldigt om han har været sammen med den pige eller ej - bare det at du er SÅ usikker på ham, at du tjekker hans tlf burde fortælle dig noget om hvor godt et forhold du er i!

Anmeld

20. maj 2010

K&S

Tjuhl skriver:

altså egentlig er det fuldkommen ligegyldigt om han har været sammen med den pige eller ej - bare det at du er SÅ usikker på ham, at du tjekker hans tlf burde fortælle dig noget om hvor godt et forhold du er i!

Lige mine tanker...!

Det ville ikke være nødvendigt at skulle tjekke hans telefon, hvis du stolede på ham og det han siger...!

Anmeld

20. maj 2010

charlottemor3

samme her går lige nu det samme igennem jeg mærket at noget var forkert men lyttet til ham og ikke mig fordi jeg nok ikke ville miste ham og han benægtet alt men sandheden fik jeg desværre igår

og jeg står og skal føde vores andet barn om 1 mdr ca

Anmeld

20. maj 2010

Anonym trådstarter

charlottemor2 skriver:

samme her går lige nu det samme igennem jeg mærket at noget var forkert men lyttet til ham og ikke mig fordi jeg nok ikke ville miste ham og han benægtet alt men sandheden fik jeg desværre igår

og jeg står og skal føde vores andet barn om 1 mdr ca

gatter pa at din mavefornemmelse sa var rigtig. er virkelig ked af at horer det.

jeg er gaet fra min kareste nu og er sikker pa det er det bedste. ved nu man ikke skal finde sig i noget og det skal du heller ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.