Renault Megane

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Mimbi

Hej

Nogle af jer der kender til denne bil ? er det en god bil ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

sillebille10

Hej Mimbi

Vi købte i januar en brugt Renault Megane (fra 2003), og vi er meget tilfredse med den. Den kører langt på literen, komforten er god, og ja, det er bare en god bil at køre i. Vi har kørt meget i den siden vi fik den, og må sige at man sidder rigtig godt i den, da sæderne hverken er for bløde eller for hårde. Eneste minus ved bilen er, at det ikke er en diesel bil, men det er så det eneste minus, jeg har at tilføje.

Min svigerinde og svoger har den nyeste model af Renault Megane, og de er også meget glade for deres bil. De havde en Skoda Fabia før, men fandt ud af, at det bedre kunne betale sig for dem at leje Renaulten over en årrække. Så det er den måde, de gør det på. 

Sigrid

Anmeld

20. maj 2010

JulieE

Hejsa!

Vi har også en Renault Megane og er rigtig glade for den. Kan kun tilslutte mig det Sillebille10 skriver om den.

Vi har den model der hedder touring, som er en stationcar og den har et virkeligt stort og lækkert bagerum. Vi havde oppakning til sommerfeien (2 voksne og 2 børn) incl klapvogn og højstol uden det mindste problem.

Eneste minus er, at den er lidt dyr i reservedele og reperation, men det er der vist flere biler der er

Mange hilsner

Julie -indehaver af en Renualt Megane fra 2004

Anmeld

20. maj 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg kører også i en Renault Megan stationcar, lidt ældre model end de andre der har svaret, den er fra 1999. Men jeg kan også kun tilslutte mig hvad de andre siger. Go' bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.