VM sangen 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Leonora

Sangen I SKAL høre

En af mine venner har lavet en VM sang som i modsætningen til Nephew´s er helt fantastisk.....

Kan høres på youtube og hedder "vi tager guldet med hjem". Vidioen er lidt tosset men sangen er en rigtig ørehænger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

AnneBJ

LOOOL - jeg synes den er herregod! Det var helt sikkert ikke sidste gang jeg hørte den

Anmeld

20. maj 2010

Leonora

AnneBJ skriver:

LOOOL - jeg synes den er herregod! Det var helt sikkert ikke sidste gang jeg hørte den

Ha ha ja den er go ik...og bare vent, når du har hørt den nogle gange sidder den fast....ha ha en rigtig go druk/fodbold sang....

Den blev spillet på P3 til morgen så den skal nok blive et hit

Anmeld

20. maj 2010

mortilfreja

Leonora skriver:

Sangen I SKAL høre

En af mine venner har lavet en VM sang som i modsætningen til Nephew´s er helt fantastisk.....

Kan høres på youtube og hedder "vi tager guldet med hjem". Vidioen er lidt tosset men sangen er en rigtig ørehænger....

Den er for FED..!!!!!!!!!!!

Fandme i orden at lave en ordentlig ørehænger af en vm sang.. Tak dine venner for den..

Kram

Anmeld

20. maj 2010

Momster89

Den er super fed

bettemanden sidder og rokker med haha

Anmeld

20. maj 2010

FrkLarsen

FED SANG! 

Det er ikke sidste gang den er blevet hørt herhjemme!

Men nøøj jeg fik det skidt da han kom ud af toilettet med sit enormt ulækre papir  

Anmeld

20. maj 2010

smokin

Leonora skriver:

Sangen I SKAL høre

lålålålålålålålå......

Den er da meget fin...

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

Ahahaha! Den er da sjov! Jeg synes det er skægt, når ham den lidt lave rapper..

Anmeld

20. maj 2010

4kløver

helt ok sang.... men er helt vild med sangen Klunker

Anmeld

20. maj 2010

Junibæbs2013

Leonora skriver:

Sangen I SKAL høre

Hvad hedder din ven? Bare af nysggerighed; kender også en af dem, der har lavet den sang ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.