Må jeg se jeres NF scannings billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.433 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

mullesmith2

Hej jeg er skisme så spændt på den 1. scanning her på onsdag. Til at se den lille bitte nus der ligger derinde og hygger sig (forhåbentlig) . Vil gerne se nogen scanningsbilleder fra NF hvis nogen har dem til at ligge?? og vil også gerne høre hvilken uge i blev scannet i? jeg er selv 12+2 på onsdag til scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

otlitrom

Jeg har ikke nogen, men kig evt her.. Der er en del scanningsbilleder!

https://www.baby.dk/debat/scanningsfotos_16.aspx

Anmeld

20. maj 2010

NinaNymannMadsen

jeg har et du kan se her:

jeg var ca 11 uger henne så vidt jeg husker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2010

FrkLarsen

Her var jeg 12+5  

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

Jeg fik NF i 12+2 (ihh det er længe siden nu, men husker tydeligt hvor spændte vi var ).

Anmeld

20. maj 2010

mullesmith2

Kan slet ikke forstå det allerede ligner en lille baby  åh gud hvor er det skønne små babyer på billederne... glæder mig helt sindsygt til at se min, giver mig nok til at tude når den lille kommer frem på skærmen. Hvis man vil kan man så ikke købe ekstra billeder på sygehuset??

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

mullesmith2 skriver:

Kan slet ikke forstå det allerede ligner en lille baby  åh gud hvor er det skønne små babyer på billederne... glæder mig helt sindsygt til at se min, giver mig nok til at tude når den lille kommer frem på skærmen. Hvis man vil kan man så ikke købe ekstra billeder på sygehuset??

Jeg mener det er forskelligt fra sted til sted. Ved at på Riget bestemmer man selv hvor mange man vil have og betaler pr. stk. På Herlev, hvor jeg fik foretaget NF, fik vi bare det antal de nu syntes og de var gratis.

Anmeld

20. maj 2010

mullesmith2

Ansemusen skriver:

Jeg mener det er forskelligt fra sted til sted. Ved at på Riget bestemmer man selv hvor mange man vil have og betaler pr. stk. På Herlev, hvor jeg fik foretaget NF, fik vi bare det antal de nu syntes og de var gratis.

Okay, jeg skal scannes på Aalborg sygehus. Må bare lige spørge når jeg kommer der ud, vil gerne have et par stykker

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

mullesmith2 skriver:

Okay, jeg skal scannes på Aalborg sygehus. Må bare lige spørge når jeg kommer der ud, vil gerne have et par stykker

Hvor det er gratis så bare prøv at sige at du godt kunne tænke dig nogle ekstra billeder hvis det er muligt.

Anmeld

20. maj 2010

merichs

Vi var også til NF da jeg var 12+2. Kan godt forstå du er spændt. Det er en fantastisk oplevelse at se det lille væsen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.