Av mit understel idag... Grrr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv sådan en helt kontordag smadrer altså bare mit understel. HVergang jeg skal rejse mig op eller sætte mig ned... Æv. Det gør bare naller også når jeg sidder ned ligenu...

Jeg tror altså snart jeg går hjem, for jeg har bare nuller naller i bækkenet eller understellet eller hvad man siger og jeg gider altså ikke at det skal sætte sig og blive slemt.

Jeg er altså bedre til at have de dage, hvor jeg ikke har så meget statisk/siddende aktivitet... Det har jeg heldigvis ikke ret meget af før ferien, og efter ferien er der kun knap 3 uger til jeg går fra, så det burde lige kunne gå...

Men altså liiiiiigenu er det altså grrrr...

- Også har jeg ikke spist frokost fordi der lugtede af alt muligt halløjforskelligt mad i køkkenet... Vadrk. Det er ikke lige en appetitvækker for mig pt hehe...

Men udover det, så er jeg faktisk i helt fint humør Bortset fra nuller naller...

Også skal jeg jo ud og pille ved 2 dage gammel baby i aften Yaya... - Godt man er gravid når man er skruk hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

kimfrit

Jeg har også fået ondt i "understellet", som du siger så pænt, her i nat og også idag, hvor jeg da heldigvis har en fri dag.

Det er en mærkelig fornemmelse, lidt brændne på en måde Jeg kan mest mærke det, når jeg går rundt. eller skal vende mig i sengen.

Jeg er i 30 + 1, og har ikke haft nogle former for smerte, ud over plukveer.

Håber de går over snart igen

God bedring til dig også

Anmeld

20. maj 2010

Kløver

Zafir skriver:

Æv sådan en helt kontordag smadrer altså bare mit understel. HVergang jeg skal rejse mig op eller sætte mig ned... Æv. Det gør bare naller også når jeg sidder ned ligenu...

Jeg tror altså snart jeg går hjem, for jeg har bare nuller naller i bækkenet eller understellet eller hvad man siger og jeg gider altså ikke at det skal sætte sig og blive slemt.

Jeg er altså bedre til at have de dage, hvor jeg ikke har så meget statisk/siddende aktivitet... Det har jeg heldigvis ikke ret meget af før ferien, og efter ferien er der kun knap 3 uger til jeg går fra, så det burde lige kunne gå...

Men altså liiiiiigenu er det altså grrrr...

- Også har jeg ikke spist frokost fordi der lugtede af alt muligt halløjforskelligt mad i køkkenet... Vadrk. Det er ikke lige en appetitvækker for mig pt hehe...

Men udover det, så er jeg faktisk i helt fint humør Bortset fra nuller naller...

Også skal jeg jo ud og pille ved 2 dage gammel baby i aften Yaya... - Godt man er gravid når man er skruk hehe.

Håber snart det bliver bedre, og det hjælper med en god ferie

Anmeld

20. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

Håber snart det bliver bedre, og det hjælper med en god ferie

Tjoe tjjaa...hehe. Den slags ferie vi holder er jo ikke ligefrem afslapningsferie. Men jeg må slappe lidt mere af, end ejg er vant til, når vi er afsted i hvertfald.

Der er jo også 2 uger til vi tager afsted, så ... lidt skla der da lige arbejdes inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.