Hvor er vejret bare rigtig skønt idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Mira0911

Jeg og hunden nyder det i fulde drag..

Udover det, bliver der vasket tøj i lange baner, så det endelig kan komme ud og hænge og blafre... Det har bare så dejlig en duft af frisk luft...

Det er jo herre skønt det vejr her.. Og der siges det holder hele pinsen med...

Er vejret ligeså godt hos Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

TbCp

Ja her har det også været fantastisk vejr... gik tidligt i haven med dagplejeungerne og spiste formiddagsmad derude... vi har vært ude hele dagen rigtig lækkert

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Ja her har det også været fantastisk vejr... gik tidligt i haven med dagplejeungerne og spiste formiddagsmad derude... vi har vært ude hele dagen rigtig lækkert

Ungerne nyder det virkelig også... Julie er selv helt tosset med det, hun elsker at kravle rundt i haven og hygge med hunden...

Anmeld

20. maj 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Ungerne nyder det virkelig også... Julie er selv helt tosset med det, hun elsker at kravle rundt i haven og hygge med hunden...

Der er da heller ikke noget bedre

Igår aftes sad vi ude på vores terasse og spiste aftensmad, det var fantastisk endelig at kunne det

Anmeld

20. maj 2010

frk Jensen

her i hobro er der også bare super godt vejr... jeg har allerede vasket tøj imorges inden vi skulle hjemme fra og nåede at hænge det op inden jeg smuttede i skole.

Så om en halv time, så drøner jeg hjem og ug og slappe af med naboerne så ungerne kan lege...

Super lækkert vejr..

Anmeld

20. maj 2010

saxa

Super skønt vejr her også Løber i pendulfart frem og tilbage fra stuen og ud på terassen.. Skriver Bachelor, og det er sq ikke til at sidde med bærbar udenfor (kan sq ikke rigtigt se skærmen) Og vil gerne nyde det fantastiske vejr.. Men er da sikker på turen ud efter Yasmin foregår på gå-ben i eftermiddag, med hunden som selskab.. Alt andet er næsten for åndssvagt i dette vejr..

Anmeld

20. maj 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vito har sin første lange dag i dagplejen, så jeg har været hjemme, hvor jeg hentede hunden, også har vi bare været ude og nyde vejret..

Det er så skønt der endelig er sommer på vej

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

20. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Her er bare lækkert...

Normalt står alle vores vinduer åbne i hele hytten og kun frederic's vindue bliver lukket om natten. Men nu er terasse døren også åben på fuld gab...

Suk.... Skal møde her kl 16-06, død træls. Så det gode vejr får mig til at tænke på alt det vi kunne have lavet som familie i denne uge.

Savner både søn og mand. Manden møder kl 6.00 og henter frederic ude på stationen. For henter ham igen på vej til arbejde her kl 15, så vi kan nå at være sammen bare lidt....

Men mine kollega'er stjæler ham bare... En havde ham med oppe i vores gamle traktor og lidt senere lagde de midt i gårdsplads og kigged på sky'er... Når de kommer ind på pladsen og de ser ham, tænder de gerne også for blinkene på taget... Han elsker at sidde i lastbil, mors er den bedste....

Anmeld

20. maj 2010

saxa

TbCp skriver:

Der er da heller ikke noget bedre

Igår aftes sad vi ude på vores terasse og spiste aftensmad, det var fantastisk endelig at kunne det

Årh vi tilbragte også eftermiddagen og aftenen på terassen igår.. Hvor er det bare skønno!!! Vildt at vejret kan skifte så hurtigt..

Anmeld

20. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her i Hvidovre er det overskyet, lidt lummert, men vinden en anelse kølig

I går var det til gengæld bare fantastisk vejr her og solen skinnede hele dagen

Her elsker ungerne også, at være ude. Når de er hentet fra vs er vi stort set ude i haven hele tiden indtil, at vi skal spise. Vi har i år fået en trampolin og det er et stort hit hos hos begge.

Ja, det er skønt med vasketøj udenfor. Jeg har et overdækket sted, hvor det kan hænge og det hænger stort set ude hele året rundt. Hvis det regner mange dage i træk kan jeg godt finde på, at tage det ind ellers ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.