Svømmehal - hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.073 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Mor til L&S

Hej Piger

Hvornår må man tage i svømmehal med en baby??

Liva er 6 uger nu!

Nogle svømmehaller har jo et varmvands basin.. Må de komme i det tidligere end et alm basin??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Valle81

Rollo skriver:

Hej Piger

Hvornår må man tage i svømmehal med en baby??

Liva er 6 uger nu!

Nogle svømmehaller har jo et varmvands basin.. Må de komme i det tidligere end et alm basin??

Knus

Tror man må lige når man har lyst, men mener det bliver anbefalet at vente til 8 uger og man selv har været til den 8 ugers undersøgelse:0)

Og så kun baby i varmtvandsbassin det andet bliver de alt for hurtigt afkølet i.................vil jeg mene:0)

Babysvømning mener jeg altid er i varmtvandsbassiner??

Anmeld

20. maj 2010

XXSS

Når du har været til 8 ugers kontrol og er blevet tjekket mhs til infektion. De små tager ikke skade af svømmehallen  Det var i hvert fald sådan her hos os.

Anmeld

20. maj 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Når du har været til 8 ugers kontrol og er blevet tjekket mhs til infektion. De små tager ikke skade af svømmehallen  Det var i hvert fald sådan her hos os.

Helt klart varmt vandsbassin.!

Anmeld

20. maj 2010

Mor til L&S

Nåh ja - nok smart at vente til efter 8 ugers undersøgelsen.. Den skal jeg til i næste uge

Skal man melde sig til en baby hold?? Eller kan man også tage derud en aften evt og ha hende med i børne bassin som er varmvandbassin??

Anmeld

20. maj 2010

millesofie

op til baby bliver et år skal det i varmvandsbassin (staves??) og vandet må ikke være under 35 grader

der er ikke et fortidligt tidspunkt at starte men du skal jo være holdt op med at bløde

jeg spurte min læge og sundhedsplejeske om dette her og det var svaret jeg fik..

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.