Iiiiiiiiidag er det kristines fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

MORJESPERSEN

Hjerteligt TILLYKKE med fødselsdagen......

Jeg håer du har haft en rigtig god dag og nydt solens varme og rigtigt hygget med familien og venner....

Knus her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

grinbidderen

TILLYKKE MED DAGEN.... skal du da osse have her inden...

Anmeld

20. maj 2010

Ida.

STORT TILLYKKE med fødselsdagen!!!

Anmeld

20. maj 2010

KWL

Åh...I er bare SKØNNE!! Tusind tak for alle de skønne hilsner.

Jeg har haft en dejlig dag med skønt vejr. Ih...hvor har jeg været artig

Min dejlige Tilde pige overraskede mig imorges på sengen med en skøn fødselsdagssang helt på eget initativ. Hun er så kærlig og betænksom. Hun gør mig så stolt og jeg fyldes af kærlighed.

Min Lille Thea trold har jeg hentet fra koloni og hun har haft nogle skønne dage ved stranden. Hun har bare klaret det så flot. Hun er en sej pige der gør sin mor stolt. Men for pokker hvor jeg har savnet hende og hendes dejlige kram og hendes duft...

Igår aftes tog Far, Tilde og jeg på pizzaria og hyggede os. Det er faktisk meget sjælden at vi er alene med hende begge to. Så det bestemte vi at vi ville udnytte. Det var meget hyggeligt.

Tilde har dog savnet Thea næsten lige så meget som jeg men det er rart at høre...

Jeg er så glad for jer tøser. I gør en forskel i mit liv

Mange knus Kristine - der igen i år fyldte 28 år

Anmeld

20. maj 2010

Vinker

Kristinewl skriver:

Åh...I er bare SKØNNE!! Tusind tak for alle de skønne hilsner.

Jeg har haft en dejlig dag med skønt vejr. Ih...hvor har jeg været artig

Min dejlige Tilde pige overraskede mig imorges på sengen med en skøn fødselsdagssang helt på eget initativ. Hun er så kærlig og betænksom. Hun gør mig så stolt og jeg fyldes af kærlighed.

Min Lille Thea trold har jeg hentet fra koloni og hun har haft nogle skønne dage ved stranden. Hun har bare klaret det så flot. Hun er en sej pige der gør sin mor stolt. Men for pokker hvor jeg har savnet hende og hendes dejlige kram og hendes duft...

Igår aftes tog Far, Tilde og jeg på pizzaria og hyggede os. Det er faktisk meget sjælden at vi er alene med hende begge to. Så det bestemte vi at vi ville udnytte. Det var meget hyggeligt.

Tilde har dog savnet Thea næsten lige så meget som jeg men det er rart at høre...

Jeg er så glad for jer tøser. I gør en forskel i mit liv

Mange knus Kristine - der igen i år fyldte 28 år

Hvor er det skønt at høre altsammen skattepige. Og JA jeg ved godt at du igen er fyldt 28 år. Ihvertfald hvis du spørger Tilde (og mig...)

LOVE UUUUUUUU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.