hvor er livet hårdt lige nu meget langt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

charlottemor3

har bare brug for at få det ud.

jeg har termin om 1 mdr og det har slet ikke været en nem graviditet faren og jeg fandt  sammen for godt 4 år siden jeg ønsket mig brændende et barn mere (havde en søn på 7 år) og jeg lage ikke skjul på det ønske og han sagde også at han gerne ville have at jeg skulle være mor til hans børn. men der skete ikke lige noget og det blev jeg ked af og så efter nogle mdr fortalte han at han havde været stelerisert men havde fået lavet det om det gjode mig paf efter vi havde prøvet i nogle mdr. og han fik tjekket sin sæd og 1 mdr efter der var jeg gravid med ham vi fik en datter i nov 07 men jeg fik en depression/angst under graviditen og det gik ud over vores forhold jeg turde ikke snakke med ham for han kunne ikke forstå hvorfor jeg var trist og ikke kom videre vi kom i familiehuset og jeg på medicin det blev lidt nemmer men vi havde det svært og især omkring opdragelse af min søn.

i april 09 fik han en blodprop i hjertet og jeg følte at jeg fik skylden fordi vores forhold ikke rigtig kørte 2 mdr senere røg han af sted igen men knap så slemt (skal siges at han er tidligere dranker og nakoman men ud af det hele nu)

det hele blev for meget for mig kunne jeg mærke jeg ville ikke miste ham som kæreste men havde nok behov for at han flyttet så det bad jeg ham om i august 09 men alligevel tog det rigtigt hårdt på mig og jeg savnet ham meget om det var fordi jeg ikke ville være alene med børnene og en angst kan da godt være men jeg elskede også når vi havde det godt

jeg brugte så de næste 3 uger til at sms at jeg savnet ham og om vi kunne være sammen vi fandt så sammen i sep igen men han endte med at slutte det i okt for han mente ikke jeg var sikker i at være sammen med ham

men jeg var gået hen og blevet gravid på den mdr temmelig overrasket og hunderad hvad nu skulle jeg til at stå alene med 3 børn. jeg kunne ikke få mig selv til en abort. han sagde at han ville tage sit ansvar. og igen forsøgte med alle kneb at få ham igen og jeg fik ham og igen kort tid efter droppet han dels pga at jeg ikke lige havde lyst til sex og ikke virket til at ville have ham jeg har bare haft det så svært med den angst og været dårlig kvalme og halsbrand også så jeg havde brug for at vide at han var hos mig tros alt men det var han ikke.

det har så forsat med on og off forhold hvor pause max har varet 3 uger og jeg har gjordt alt hvad jeg følte jeg kunne i de uger for at få ham igen. og nu er det 1½ uge siden han sidst droppet og det var så også aller sidste gang. og her da vi fandt sammen sidst ville han giftes flytte sammen og han elskede mig rigtigt mig selvfølige var jeg glad for at vi igen var sammen men også igen bange for om det hele var sandt

alle de gange hvor vi har været fra hinanden og fundet sammen igen har jeg spurgt ham om han har haft en anden i mellem tiden og hver gang svor han at det har han ikke han havde ikke haft tid og han vidste hvor ondt det ville gøre når han vidste at jeg var dybt jaloux og han lovet at han ville sige hvis der havde været noget.

men men men jeg har virkelig haft svært ved at give slip på ham også fordi vi skal nummer 2 barn sammen i næste mdr så jeg skrev i brev til ham idag og skrev hvordan jeg følte og at jeg nok først kunne give slip på ham den dag jeg vidste han havde en anden senere fik jeg så en sms at ja han havde været sammen med en anden for længe siden på et tidspunkt hvor vi ikke var sammen og at det var min egne skyld for han vidste ikke om jeg ville ham på det tidspunkt og nu håbet han at jeg kunne komme videre og få et bedre liv jeg blev total chokket viste ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv og ringet til ham for at hører hvorfor han havde løget alle de gange jeg havde spurgt ham og han svor at der aldrig var sket noget med nogen men nu var der men han ville ikke fortælle mig hvornår det var sket (jeg ved hellere ikke hvad jeg skulle bruge det til men jeg ville gerne vide om det var før vi fik børn eller efter) kun at det var sket en gang (det er 1 gang for meget) men jeg havde såret ham mange flere gange med at sige at jeg var sikker på at vores forhold nok skulle blive bedre

jeg er fuldstændig knust og mine øjne gøre ondt af at græde så meget og har rigtig mange plukveer idag. 

jeg kan ikke forstå at han har løget for mig alle de gange og virkelig gjodt et stort nummer ud af at jeg skulle stole på ham og han ville sige det. hvorfor kunne han ikke have fortalt mig det efter det var sket så jeg have haft muligheden for at vælge om jeg kunne acceptere det eller ej nu når jeg har spurgt ham såååå mange gange og jeg føler mig så beskidt at han har været sammen med en og haft noget intimt derefter at starte et forhold op med mig igen uden at fortælle det...

jeg er blevet bange for at kunne stole på en anden manden hvis der skulle komme en en dag.

livet er hård ved mig lige nu... Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

CS

Synes lige du skulle have et midt i al den tristhed du beskriver. Åhhh jeg kunne skrive side op og side om hvor lidt han fortjener dig og hvor meget bedre du kan få - men når det er sådan du føler er det sådan du føler. Håber blot, at du ikke straffer dig selv yderlig, ved ikke at lade dig stole på en anden mand, når du engang er klar til at gå på nye eventyr. Det er jo ikke andres skyld at din x-kæreste er et kvaj.

Det bedste til dig og dine guldklumper.

Anmeld

20. maj 2010

lululupo

til dig, og kærlighed er en svær ting, men mærk efter i dig om han er den rigtige!!!!!!!!

Anmeld

20. maj 2010

ekzunz

Jeg tror du skal overføre noget af al den energi du bruger på ham til dig selv og dine børn - det får du vist meget mere ud af....

Det lyder ikke sundt for hverken dig eller ham - og slet ikke for dine børn....

Anmeld

20. maj 2010

charlottemor3

tak for jeres svar

jeg vil så gerne glemme ham i bak spejlet kan jeg godt se at vores forhold ikke har været godt men efter jeg fik depression og angst har jeg følt føler mig meget afhæning af ham også selvom han faktisk har behandlet mig skidt synes jeg selv og før jeg mødte ham synes jeg at jeg var meget stærker ved godt ikke hvad der gik galt efter jeg mødte ham.

et andet problem er at han bor i samme række som mig men hos sin mor for dertil flyttet han tilbage efter vi flyttet fra hinanden så det blir svært at undgå at se ham det gør det jo ikke nemmer..

selvom vi har været væk fra hinanden i perioder har jeg ikke set mig selv som single men det har han så det er bare så hårdt at han så siger at han har været ved en anden hvor vi ikke var sammen jeg føler stadig det er utroskab og ville bare gerne have haft mulighed for at vælge.

jeg synes os bare at det lyder mærkeligt at jeg skriver at jeg nok først kommer videre når jeg ved at han har været sammen med en anden også skriver han det efter jeg føler mig godt svigtet og lige nu svinger jeg med at savner ham da stadig og det kan bare ikke passe og at hader ham og aldrig vil kunne stole på ham igen så jeg siger til mig selv at jeg aldrig skal være sammen med ham igen for det har jeg jo ikke fortjent.

så mange takker i mit hovde alene med 3 børn kan jeg nogensinde stole på en anden og hvordan blir forholdet til faren når vores søn blir født inden længe for han er jo også nød til at se ham

lige nu vil jeg bare gerne klare det hele selv men det ved jeg jo godt at det går ikke i lænden stå med 3 børn på 11, 2½ og en nyfødt samt en angst jeg går pt til angst så håber hun kan hjælpe mig til at se lyser på det hele når jeg skal op til hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.