majsvælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Anonym trådstarter

Hejsa de damer.......

Min søn er 5 mdr og 4 dage. kan jeg give ham majsvælling 6 mdr?

her tænker jeg om jeg kunne give ham en flaske om natten så han sover bedre og de mætter jo også bedre end Nan---- problemet ligger i at de majsvælling jeg har starter fra 6 mdr??

help a desperat mom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Nanna444

Jeg ser lige med her da min søn er på samme alder og vi kunne også godt tænke os lidt mere nattero

Kan de små maver tåle majsvælling før 6 mrd ? For det er vel en form for stivelse ??

KH Nanna

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men umiddelbart virker det ikke hensigtmæssigt at give dem noget inden "anbefalet"...

Jeg ved at for tidlig mos, grød og vælling kan fremprovokere allergier og eksem når børnene bliver ældre, så er det ikke bare at holde ud den sidste måneds tid?

Herhjemme vil vi ikke starte med skemad før det bliver "nødvendigt".. Så det bliver forhåbentlig ikke før tidligst ved 5 måneder at Laura begynder på det - vores sp anbefaler at vi gør det sådan...

Knus Caroline

Anmeld

20. maj 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hejsa de damer.......

her tænker jeg om jeg kunne give ham en flaske om natten så han sover bedre og de mætter jo også bedre end Nan---- problemet ligger i at de majsvælling jeg har starter fra 6 mdr??

help a desperat mom

ja ville jeg gore. for et stykke tid siden matte man give det fra 4 mdr men er blevet lavet om til 6 mdr og det er kun fordi sundhedsstyrrelse ser man ammer fuldt ud til 6 mdr.

sa jeg ville ikke vare bange for det.

knus

Anmeld

20. maj 2010

dithmer

Anonym skriver:

Hejsa de damer.......

help a desperat mom

Det ville jeg helt klart gøre. Tror altså også du kan få vælling fra 4 mdr. Så længe det kun er en enkelt flaske og ikke hele døgnet så skulle der da ikke ske noget ved det !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.