bryllupskjolesagaen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Milka

med det mener jeg den kjole jeg skal have på til min kusines bryllup, vil lige igen understrege igen at det ikke er mig som skal giftes på lørdag

suk. jeg fandt en yndig og elegant kjole forleden som jeg købte uden at prøve på – havde pigerne med – når jeg så prøver den på herhjemme er den lige på vippen til at være uanstændigt kort (men ellers perfekt). lort! tilbage med den. finder en ny, som faktisk bare er en sommerkjole, men den er fin og jeg synes den kan gå an til et bryllup. pigerne er utålmodige og jeg prøver den ikke på. kommer hjem og finder ud af at den er rigelig nedringet og ret gennemsigtig. suk! det nedringede er ok, men det gennemsigtige?

er træt af at shoppe kjole! ender nok i den som får mig til at ligne en sæk kartofler

den gode nyhed er at jeg har øreringene, skoene, sjalet, håndtasken. men der mangler jo ligesom noget!

så. nu er i opdaterede. (gå nu i seng camilla!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

otlitrom

Dejligt med en update, jeg har tænkt på dig!

Det lyder som om du arbejder på sagen, så mon ikke det lykkes?

Anmeld

20. maj 2010

TbCp

Men hvis øreringe, sko, sjal og håndtaske bare er perfekt... så er der da ingen der opdager at du ikke har kjole på

Ajj.. det er da mega irriterende ikke at kunne finde den rigtige kjole!

Anmeld

20. maj 2010

Dictes mor

Det er bare ikke nemt med de kjoler. Jeg har lige fundet to perfekte kjoler til min søsters bryllup om halvanden måned, men jeg ved ikke om jeg tør købe dem over nettet, for man ved jo aldrig, hvordan de passer, når man render rundt med bryster så store at maren malkeko ville blive grøn af misundelse.

Anmeld

20. maj 2010

msax

Mit råd kan du ikke bruge til så meget nu - desværre.

Men jeg har også stået med kjoleproblemet lidt for mange gange (men hvem har ikke det??), så nu er jeg begyndt at købe kjoler på forskud. Finder jeg en fin kjole til en rimelig penge - det gør man nemlig kun når man ikke lige står og absolut skal bruge den - så køber jeg den.

Så jeg har lidt forskellige kjoler hængende i skabet, og ja der er da nogen af dem jeg ikke har haft på endnu, men jeg sikker på at det nok skal komme.

Tænker lidt på hvor traditionsrig din kusine er - for hvis sko, sjal, øreringe osv ikke er sort - så ville jeg mene at en lækker sort sag ville gå an. Men ved godt der er mange synspunkter der og nogen ville aldrig tage sort på til bryllup. Men det var bare en tanke - det er nogen gange lidt lettere at finde en pæn sort kjole.

God kjolejagt.

SMIL fra Mette 29+1

Anmeld

20. maj 2010

Karo

Jeg hader når jeg bare skal finde en kjole, for så er det næsten bare umuligt at finde en jeg kan li. Tilgændgæld vælter det frem med flotte kjoler, når jeg absolut ikke har penge i overskud til at købe en.

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

med det mener jeg den kjole jeg skal have på til min kusines bryllup, vil lige igen understrege igen at det ikke er mig som skal giftes på lørdag

suk. jeg fandt en yndig og elegant kjole forleden som jeg købte uden at prøve på – havde pigerne med – når jeg så prøver den på herhjemme er den lige på vippen til at være uanstændigt kort (men ellers perfekt). lort! tilbage med den. finder en ny, som faktisk bare er en sommerkjole, men den er fin og jeg synes den kan gå an til et bryllup. pigerne er utålmodige og jeg prøver den ikke på. kommer hjem og finder ud af at den er rigelig nedringet og ret gennemsigtig. suk! det nedringede er ok, men det gennemsigtige?

er træt af at shoppe kjole! ender nok i den som får mig til at ligne en sæk kartofler

den gode nyhed er at jeg har øreringene, skoene, sjalet, håndtasken. men der mangler jo ligesom noget!

shit mand altså.... det er SÅ træls at kæmpe med sådan noget... (det plejer jeg også selv....)

du må købe begge kjoler og tage den ene på udenpå den anden:0) hi hi

Anmeld

20. maj 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

Hvis den ellers er top nice den gennemsigte kjole, kunne du så ikke bare ha´en underkjole under? (Kan som regl købes ret billige i H&M)

Anmeld

20. maj 2010

lion

Hej Camilla.

Hvis det er, kan jeg da tage dig med ud og shoppe og holde øje med dine piegr, så du kan få tid til at prøve kjolen.

Men ellers er det bare ret trættende at SKULLE finde en kjoole, for så finder man den ikk så let

Anmeld

20. maj 2010

Milka

lion skriver:

Hej Camilla.

Hvis det er, kan jeg da tage dig med ud og shoppe og holde øje med dine piegr, så du kan få tid til at prøve kjolen.

Men ellers er det bare ret trættende at SKULLE finde en kjoole, for så finder man den ikk så let

hvor er du sød helene! men nu kommer min mor et par timer i dag så jeg lige kan tage et smut ud i frederiksbergcenteret og enten finde en underkjole eller bare en helt ny kjole. kryds fingre for mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.