JUBII, så får vi vores hus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

iln

Ja, så ringede ejendomsmægleren her til aften. På næste onsdag kl 16.30 skal vi møde op i Gandrup. Så vil sælger og ejendomsmægleren gå huset igennem med os, vi vil afprøve alle maskiner mm.  - OG SÅ ER HUSET ELLERS VORES.

Glæder mig helt sindsygt. Kan ikke huske om I har set billeder af det, men her får i lige dem igen (minus to billeder af de to børneværelser - der bor nemlig børn der, da billeder bliver taget, og synes ikke jeg kan tillade mig at lægge billeder på nettet af det.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

oo

LÆKKERT! tillykke

(I må ALDRIG smide det grønne toilet ud, det har jeg lige forelsket mig i, hvis det skal ud )

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

iln skriver:

Ja, så ringede ejendomsmægleren her til aften. På næste onsdag kl 16.30 skal vi møde op i Gandrup. Så vil sælger og ejendomsmægleren gå huset igennem med os, vi vil afprøve alle maskiner mm.  - OG SÅ ER HUSET ELLERS VORES.

Glæder mig helt sindsygt. Kan ikke huske om I har set billeder af det, men her får i lige dem igen (minus to billeder af de to børneværelser - der bor nemlig børn der, da billeder bliver taget, og synes ikke jeg kan tillade mig at lægge billeder på nettet af det.)

Nøj kan godt forstå du glæder dig.. ser sørme lækkert ud

Anmeld

19. maj 2010

Vinker

Iiih hvor dejligt for jer :)

Det hus ser også skønt ud. Er vild med det store alrum/stuerne.

Husker tydeligt den der glæde og spænding jeg også havde i kroppen inden vi skulle overtage vores hus. det er bare noget ganske særligt!

Anmeld

19. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

LÆKKERT! tillykke

(I må ALDRIG smide det grønne toilet ud, det har jeg lige forelsket mig i, hvis det skal ud )

Det der grønne toilet er da også bare totalt retro sejt

Anmeld

19. maj 2010

JustAnotherName

Iih, hvor dejligt for Jer. Rigtig stort tillykke med det   

Anmeld

20. maj 2010

TbCp

Hvor bliver det da fedt!

Totalt lækkert med det store bryggers!

Anmeld

20. maj 2010

lion

Jeg bliver helt misundelig, jeg vil også gerne bo i hus.

Hvor er det hus bare super flot.

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

STORT TILLYKKE! hvor er det lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.