Hvor går sommerferien hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

tumle81

Vi skal ikke det vilde i år, øv øv

Vi har holdt stor barnedåb og er netop flyttet i større lejlighed så har ikke de helt store penge at gøre godt med...

Vi tager med Oslo båden i juni da min mand bliver 30 år, bare en hyggetur med vores lille familie, vores børn vil da være 6 år, knap 3 (13. juli) og 7½ måned...

Vores datter skal med sin farmor, faster, onkel og deres to børn i Lalandia i 4 dage... Samt i Bonbonland med mormor og hendes anden kusine...

Derudover tager vi til Køge Beach party og hygger, div. sommerland, tivoli osv... En masse hyggeture med familien i Danmark...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

NaFe

Lille pigen på 16 mdr og jeg rejser her om 4,5 uge til Rhodos i 2 uger..glæder mig såååå meget...bliver vildt skønt og afslappet...

Anmeld

19. maj 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Malou på 2 ½ og jeg skal hjem til Færøerne i juli måned i 14 dage.

Også skal vi alle 3 derop igen sidst i august, i en forlænget weekend til bryllup.

Anmeld

19. maj 2010

Mai-pigen

Vi tager til Tyrkiet (Alanya), om 3½ uge, og det ser jeg virkelig frem til... Det bliver kæresten, min søn på 7, min svigermor, maven og mig.. Vi er ved at sætte vores hus i stand og flytter ind i ugen op til at vi rejser, så det bliver bar fuldstændig afslapning..

Anmeld

19. maj 2010

mama09

Mussen2 skriver:

Hvor skal i hen på sommerferie med jeres børn (og hvor gamle er jeres børn)?

tyrkiet 2 uger. Latifa er 1 år og 5 mdr der

Anmeld

19. maj 2010

tochri

Vi tager 14 dage til Harzen i en hytte. På det tidspunkt vil tvillingerne være 23 mdr og den store 8 år. Så det bliver bare rigtigt dejligt.

Anmeld

19. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lejet et sommerhus/ødegård i Sverige i 1 uge - Lønneberg (Emil fra Lønneberg). Det ligger 10 fra Pippi-land som vi bla. skal besøge.

Vi har Luka med på 2 år og 7 mdr, og Lina på snart 14 mdr.

Anmeld

19. maj 2010

JulieE

Vi nupper 2 uger på solskins øen Bornholm i sommerhus. Vores unger er 3 ½ og 6 år og de glæder sig allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.