For søren altså ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Lady Marion <3

Altså   .. I lørdags blev en kvinde slået i hjel i sin lejlighed i Hillerød af hendes kæreste   Forfærdeligt ,, Hun efterlader sig 2 børn  en pige på 14 og en dreng på 19 , det var i øvrigt sønnen der fandt hende   Jeg ved hvem familien er , kender ex manden ..  Det er så super dejligt at folk går forbi opgangen og ligger blomster og tænder lys ,, Skønt så mange støtter op om familien MEEENN jeg er ved at få spat af folk på FB ...  Fint der blev lavet en gruppe der hedder R.I.P Lilja ,, Og en støtte gruppe for familien   Men hvorfor skal gud og hver mand gå ind og oprette lignede grupper ??  Tror der er 10 forskellige nu der hedder R.I.P et el andet ,, Hvorfor har folk sådan et behov for at oprette grupper ? I stedet for at støtte op om den dejlige gruppe der var i forvejen   Skulle bare af med galden ...     R.I.P Lilja Må englene passe på dig , himmelen er blevet en stjerne rigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Diana...

Altså 10 på samme person eller hvad? 

Og hvor er det dog skrækkeligt altså. Hvad var grunden til han slog hende ihjel vides det? Åhh nej stakkel dreng og finde sin mor hvor må det være forfærdeligt kan næsten mærke hvordan han har det åhh stakkels ham. håber han får en masse hjælp og har en masse at snakke med det samme med datteren. 

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Der er nok lavet 10 i alt af alle mulige unge tøser på samme person/familie ..   Jeg ville ikke bryde mig om det hvis jeg var familien ,,,   Kiggede lige på en af trådene fra en af de unge tøser ,, Der er en der skriver men hvad er der dog sket ....  Deres mor er blevet dræbt ,, uhh de syntes alle det er så spændende   Giv dem dog fred og lad være med at opret alle de tråde for at være interessant ..

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Og hvor er det dog skrækkeligt altså. Hvad var grunden til han slog hende ihjel vides det? Åhh nej stakkel dreng og finde sin mor hvor må det være forfærdeligt kan næsten mærke hvordan han har det åhh stakkels ham. håber han får en masse hjælp og har en masse at snakke med det samme med datteren. 

De ved desværre ikke endnu hvorfor han gjorde det   Det kan slet ikke beskrives hvor forfærdeligt det er .. Nu har jeg selv stået med 2 børn der har mistet en forældre , det er det værste man kan blive udsat for , specielt når det er mord

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Der er nok lavet 10 i alt af alle mulige unge tøser på samme person/familie ..   Jeg ville ikke bryde mig om det hvis jeg var familien ,,,   Kiggede lige på en af trådene fra en af de unge tøser ,, Der er en der skriver men hvad er der dog sket ....  Deres mor er blevet dræbt ,, uhh de syntes alle det er så spændende   Giv dem dog fred og lad være med at opret alle de tråde for at være interessant ..

Ej ok det er lige lovligt meget jeg kan forstå 1 gruppe. Vi er meget glade for den gruppe til Louise min veninde. men der er også kun en og det er alle hende veninde og familie der med i den og det er sgu rart at snakke med dem om hende der inde. Men det kan også blive for meget når man kun opretter den for at oprette en. 

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ej ok det er lige lovligt meget jeg kan forstå 1 gruppe. Vi er meget glade for den gruppe til Louise min veninde. men der er også kun en og det er alle hende veninde og familie der med i den og det er sgu rart at snakke med dem om hende der inde. Men det kan også blive for meget når man kun opretter den for at oprette en. 

Og det er jo det de gør , De opretter en for at virke interessant føler jeg ,,,   Lidt overflødigt nu der er oprettet 2 fine grupper ..  Men puha hvor jeg syntes det er uhyggeligt med alle de mord på kærester , koner og børn fortiden .. Hva sker der for de mænd ??  Man hører da sjældent at det er konen der myrder mand og børn ?

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Og det er jo det de gør , De opretter en for at virke interessant føler jeg ,,,   Lidt overflødigt nu der er oprettet 2 fine grupper ..  Men puha hvor jeg syntes det er uhyggeligt med alle de mord på kærester , koner og børn fortiden .. Hva sker der for de mænd ??  Man hører da sjældent at det er konen der myrder mand og børn ?

Ja det er så skræmmende altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.