Nogen der har testet sent positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.839 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Neki

Hej Piger.

Er nysgerrig for at høre om nogen af jer selv har, eller kender nogen der har, testet sent positiv, enten hjemme eller ved lægen, længe efter i skulle have haft menstruation?

Altså hvor i ikke har fået jeres menstruation til tiden, og så har testet flere gange med negativt svar, men hvor den så pludselig alligevel er blevet positiv længe over tid.

Knus Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Skouboe

Neki skriver:

Hej Piger.

Er nysgerrig for at høre om nogen af jer selv har, eller kender nogen der har, testet sent positiv, enten hjemme eller ved lægen, længe efter i skulle have haft menstruation?

Altså hvor i ikke har fået jeres menstruation til tiden, og så har testet flere gange med negativt svar, men hvor den så pludselig alligevel er blevet positiv længe over tid.

Knus Neki

Da jeg blev gravid med min datter, var jeg næsten 3 uger over tid før jeg  testede positiv. Jeg troede faktisk bare at det var fordi jeg havde taget et par kilo på at min mens stoppede (jeg har PCO), men pludseligt testede jeg positiv.

Men det kan altså også skyldes mange andre ting, så jeg ville nok tage en snak med lægen hvis jeg var dig

Anmeld

19. maj 2010

businesstigger

Jeg tester negativ som regel i hvert fald en uge efter forventet mens. Sidst var jeg 5+0 før jeg fik en meget svag skyggestreg.

Anmeld

19. maj 2010

Neki

Skouboe skriver:

Da jeg blev gravid med min datter, var jeg næsten 3 uger over tid før jeg  testede positiv. Jeg troede faktisk bare at det var fordi jeg havde taget et par kilo på at min mens stoppede (jeg har PCO), men pludseligt testede jeg positiv.

Men det kan altså også skyldes mange andre ting, så jeg ville nok tage en snak med lægen hvis jeg var dig

Det var lige præcis sådan noget som du har oplevet jeg tænkte på.
For jeg er gået 2 1/2 uge over, men har ingen positive tests fået. Lægen siger bare jeg skal vente og se om min næste mens dukker op. Før vil hun ikke gøre noget.
Men jeg er aldrig, i de 16 år jeg har haft menstruation, afviget mere end maks 2 dage i forventet mens. Så jeg forstår det ikke helt.

Hvad var deres forklaring på at du ikke havde kunne teste positiv tidligere?

Knus Neki

Anmeld

19. maj 2010

Skouboe

Neki skriver:

Det var lige præcis sådan noget som du har oplevet jeg tænkte på.
For jeg er gået 2 1/2 uge over, men har ingen positive tests fået. Lægen siger bare jeg skal vente og se om min næste mens dukker op. Før vil hun ikke gøre noget.
Men jeg er aldrig, i de 16 år jeg har haft menstruation, afviget mere end maks 2 dage i forventet mens. Så jeg forstår det ikke helt.

Hvad var deres forklaring på at du ikke havde kunne teste positiv tidligere?

Knus Neki

Jeg har aldrig fået bedre forklaring end "Sådan er det nogle gange"

Anmeld

19. maj 2010

Neki

Skouboe skriver:

Jeg har aldrig fået bedre forklaring end "Sådan er det nogle gange"

Hmmm.. Ja det er da noget af en vag forklaring.
Så er de jo også sikre på ikke at sige noget der er forkert

Anmeld

19. maj 2010

Moma

Hej,

Med min den første var jeg næsten 7 uger henne, før jeg kunne teste positiv. Jeg havde testet et par gange før, hvor resultatet var negativ.

Anmeld

19. maj 2010

klmf

Hej

Der gik vist to-tre uger, hvor jeg ventede på min menstruation og testede negativ hele tiden. Troede måske jeg var en af dem med lavt hcgindhold i blodet. Endelig var den positiv

Det viste sig dog, at min ægløsning havde været sent på den, så jeg var ikke så langt henne som føst antaget og deraf den manglende menstruation. Terminsdato blev derfor og så rykket fra d.26. november til d.10.december, da vi kom til nakkefoldsscanning og de kunne se, at jeg slet ikke var så langt henne alligevel. 

Anmeld

19. maj 2010

Neki

Moma skriver:

Hej,

Med min den første var jeg næsten 7 uger henne, før jeg kunne teste positiv. Jeg havde testet et par gange før, hvor resultatet var negativ.

Havde du nogle symptomer på at du var gravid i de uger?

Jeg tager en test igen fredag, så er jeg tre uger over tid.. Så må vi se hvad den siger

Anmeld

19. maj 2010

Neki

lotchen skriver:

Hej

Der gik vist to-tre uger, hvor jeg ventede på min menstruation og testede negativ hele tiden. Troede måske jeg var en af dem med lavt hcgindhold i blodet. Endelig var den positiv

Det viste sig dog, at min ægløsning havde været sent på den, så jeg var ikke så langt henne som føst antaget og deraf den manglende menstruation. Terminsdato blev derfor og så rykket fra d.26. november til d.10.december, da vi kom til nakkefoldsscanning og de kunne se, at jeg slet ikke var så langt henne alligevel. 

Tak for svar

Havde du symptomer på graviditet i de uger du gik over?

Og havde du regelmæssige eller uregelmæssige menstruationer før, siden din cyklus pludselig havde rykket sig så meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.