Kan man havde fornemmelsen allerede...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

noah3006

Er der nogen af jer derude der bare vidste eller havde det på fornemmelsen at I var gravide før I tog en test....

Jeg skal havde min mens her i løbet af de næste 3-4 dage..... men har haft en del symptomer på at man er gravid..... Kan det virkelig allerede lade sig gøre?

Eller er det min psyke der spiller pus med mig. (ønsker jeg ekstremt meget at blive gravid)

Jeg har en veninde der fakist sagde til mig at hun vidste det med det samme efter de havde haft sex... synes det lyder vildt... men nogen har vel synske øjeblikke. jeg har bare en lille overbevisning om at det rent faktisk måske er lykkedes ... kunne bare være så skønt.

Knus den tvivlende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

mor_sabina

noah3006 skriver:

Er der nogen af jer derude der bare vidste eller havde det på fornemmelsen at I var gravide før I tog en test....

Jeg skal havde min mens her i løbet af de næste 3-4 dage..... men har haft en del symptomer på at man er gravid..... Kan det virkelig allerede lade sig gøre?

Eller er det min psyke der spiller pus med mig. (ønsker jeg ekstremt meget at blive gravid)

Jeg har en veninde der fakist sagde til mig at hun vidste det med det samme efter de havde haft sex... synes det lyder vildt... men nogen har vel synske øjeblikke. jeg har bare en lille overbevisning om at det rent faktisk måske er lykkedes ... kunne bare være så skønt.

Knus den tvivlende....

Jeg sad og snakkede med en veninde om at hvis jeg blev gravid i første omgang ville jeg have termin lioge rundt ved jul og der fik jeg bare en følelse af at det ville jeg blive og nu har jeg termin d. 28 december. Men der er lige så mange gange hvor man har fornemmelser som ikke passer så en statestik på 50-50 er jo lidt utilregnelig.
Men hvor jeg da håber du får ret

Anmeld

19. maj 2010

Sujan

Hmmm... Jeg har haft den fornemmelse hver måned siden vi begyndte at prøve.. Vil så sige det hurtigt er gået over igen.. Men hver måned lige efter ÆL er jeg sikker på den er der.. Har dog ikke været sandt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.