Skøn eftermiddag i det gode vejr.. Har i nydt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Sujan

Jeg har siddet i haven det meste af dagen med hundene...
De har været ved at omkomme af varmen så da Nicolaj kom hjem kl 15 kørte vi til stranden med dem... Nej hvor de nød det.. De gik helt amok

ny er vi så kommet hjem og to hunde og kæresten ligger og snorker om kap( kæresten står op 3.30, så helt i orden han er gået kold) :-) sikke de kan... Tror de prøver at overdøve hinanden.. Selv har jeg i dag købt jorbær som jeg nyder med fløde lige nu.. Mmmmm
ja en rigtig sommeragtig dag.. Hvor er det skønt..

Har i nydt det gode vejr???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

oo

jep! jeg har siddet i haven og læst til eksamen stort set hele dagen og så spiste vi aftensmad i gården badet i solskin. Katten er gået helt kold ovenpå nu efter at have spurtet rundt, rullet sig i solskin og leget med mus hele dagen

Anmeld

19. maj 2010

Mira0911

Sujan skriver:

Jeg har siddet i haven det meste af dagen med hundene...
De har været ved at omkomme af varmen så da Nicolaj kom hjem kl 15 kørte vi til stranden med dem... Nej hvor de nød det.. De gik helt amok

ny er vi så kommet hjem og to hunde og kæresten ligger og snorker om kap( kæresten står op 3.30, så helt i orden han er gået kold) :-) sikke de kan... Tror de prøver at overdøve hinanden.. Selv har jeg i dag købt jorbær som jeg nyder med fløde lige nu.. Mmmmm
ja en rigtig sommeragtig dag.. Hvor er det skønt..

Har i nydt det gode vejr???

JA!!! Vi har nydt det...  Hunden har virkelig taget sig en lur i solen...

Det med at snorke om kap... Hihi, kender vi for godt.. Her er det mig, hunden og bette der snorker om kap, kæresten siger han bliver nød til at skrue op for tv'et...

Anmeld

19. maj 2010

NinaNymannMadsen

ja det er virkelig et skønt vejr.

mig og kenneth ahr været nede i byen efter jeg havde afleveret vores datter i dagpleje og de skulle en tur til asvig.

vi var ved at omkomme af varme, så hjem og skifte tøj, og ned til kenneths var en tur i hans have. skide hyggeligt, så var jeg nede og hente asta igen og så har vi været nede og handle og grillet her til aften mm lækkert mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.