Gullig væske fra brystvorte? Betændelse eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

K&S

Hej tøser...!

Jeg har i et par dage haft meget ondt i den ene brystvorte, så har smurt med lidt fed creme, da det hjalp sidst, men i dag opdagede jeg (da jeg ikke lige gad tage BH på), at der på ydersiden af min hvide bluse var små gullig/orange pletter lige omkring brystvorten....!

Er der andre, der har prøvet det? Er det måske betændelse eller "bare" begyndende "læk"? Jeg synes det er tidligt med en læk, da der er 3 måneder til termin....!

Katja (som er lidt forvirret...!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

lululupo

Du er bare hermed en malke ko Det er bare mælk, helt normalt...

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

Det er mælk:0) Det er sådan helt gulligt orange agtigt:0)

har selv harft brystbetændelse og man er ikke i tvivl når det er betændelse, for det ligner..................sorry to say it.......seriøst det rene snot der kommer ud

Og ja det er tidligt, men normalt, da jeg ventede min datter lækkede jeg for vildt fra halvejs igennem:0)

Anmeld

19. maj 2010

K&S

Thanks  så er jeg rolig igen, men ej, det er skisme tidligt....!

Kommer pletterne af i alm. vask? eller er det bedre at begynde med ammeindlæg? For det synes jeg godt nok også er tidligt, især nu hvor varmen begynder at komme...!

Anmeld

19. maj 2010

Jeamou

K&S skriver:

Thanks  så er jeg rolig igen, men ej, det er skisme tidligt....!

Kommer pletterne af i alm. vask? eller er det bedre at begynde med ammeindlæg? For det synes jeg godt nok også er tidligt, især nu hvor varmen begynder at komme...!

De går af i almindelig vask - jeg er også offer, men det er nu kun om natten, når jeg ikke har bh på. I dagtimerne (hvor jeg har bh på) er der ingen læk-læk...

Anmeld

19. maj 2010

K&S

Jeamou skriver:

De går af i almindelig vask - jeg er også offer, men det er nu kun om natten, når jeg ikke har bh på. I dagtimerne (hvor jeg har bh på) er der ingen læk-læk...

Super

Det er først i dag, jeg har lagt mærke til det pga. pletterne på blusen - men da jeg tjekkede indersiden af den hvide BH, jeg havde på i går, var der også pletter der....!

Men men men, det er jo bare endnu en af graviditetens glæder  og det er jo i den gode sags tjeneste

Anmeld

19. maj 2010

Decoban

Det er en af graviditetens "glæder".. jeg begyndte med ammeindlæg i uge 24, fordi jeg begyndte at lække....

men det varede heldigvis kun 2-3 uger, så stoppede det igen, og jeg så ikke mere til mælken før efter fødslen..

Anmeld

19. maj 2010

K&S

Decoban skriver:

Det er en af graviditetens "glæder".. jeg begyndte med ammeindlæg i uge 24, fordi jeg begyndte at lække....

men det varede heldigvis kun 2-3 uger, så stoppede det igen, og jeg så ikke mere til mælken før efter fødslen..

Jeg  fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.