vi smelter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

så ramte varmen da i Gjern... Puha hvor jeg sveder

og Laura koger, den lille stakkel... Ved ikke hvad jeg skal gøre for at hun har det køligt nok til at kunne falde i søvn.. nogen gode råd? der er 27 (!!!!!!) grader i barnevognen i skyggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

lad hende kun igge med et tæppe, i bare ben og arme. Det gjorde jeg i 08 da vejret var det samme.

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

DatterMalou skriver:

lad hende kun igge med et tæppe, i bare ben og arme. Det gjorde jeg i 08 da vejret var det samme.

hun ligger med bare ben og arme UDEN tæppe og hun koger alligevel... Har lige lagt hende til brystet, selvom det slet ikke er spisetid, så hun kan få noget væske lille pus...

Anmeld

19. maj 2010

CamiRon

Ja godt med væske og lad hende ligge i body (evt. kun ble!) og kun med en stofble over sig!

Jeg fødte min datter sidste sommer i juni hvor der bare var så varm i flere uger!! Kender godt hvordan man kan føle sig lidt magtesløs over varmen. Men væske og luft til kroppen!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

CamiRon skriver:

Ja godt med væske og lad hende ligge i body (evt. kun ble!) og kun med en stofble over sig!

Jeg fødte min datter sidste sommer i juni hvor der bare var så varm i flere uger!! Kender godt hvordan man kan føle sig lidt magtesløs over varmen. Men væske og luft til kroppen!

har lige kogt noget vand og puttet i flasker i køleskabet... så kan hun få lidt af det udover mælken...

Er bare slet ikke sjovt.. Og jeg kan jo selv mærke hvordan jeg har det i dag pga. varmen så kan da forestille mig det er slemt for hende...

Anmeld

19. maj 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

så ramte varmen da i Gjern... Puha hvor jeg sveder

og Laura koger, den lille stakkel... Ved ikke hvad jeg skal gøre for at hun har det køligt nok til at kunne falde i søvn.. nogen gode råd? der er 27 (!!!!!!) grader i barnevognen i skyggen

Laura har også kun sovet i sin body under dynen idag. Pas på med at klæde hende for let på, for selvom der er 27 grader i barnevognen er en del af varmen jo fra hende og hun vænner sig også til varmen. Husk på at hun også skal kunne eksistere i 33 graders varme.

Knus Linda som også har en meget varm Laura

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Laura har også kun sovet i sin body under dynen idag. Pas på med at klæde hende for let på, for selvom der er 27 grader i barnevognen er en del af varmen jo fra hende og hun vænner sig også til varmen. Husk på at hun også skal kunne eksistere i 33 graders varme.

Knus Linda som også har en meget varm Laura

ja, jeg er også bange for hvis hun pludselig ligger i træk eller sådan noget, og bliver syg Men det er virkelig så hun bliver helt gennemblødt af sved! Jeg var ude og gå med hende (så lufter det jo lidt mere) så hun kunne vænne sig lidt til varmen, men hun kunne SLET ikke falde til ro, den lille myre... nu ligger hun indenfor på aktivitetstæppet.. hmm! Prøver at putte hende igen om lidt for hun har ikke sovet siden i formiddags og der sov hun ikke ret længe

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Af med noget af tøjet. Lucas sover kun i body.

Anmeld

19. maj 2010

Mathilde

Hold da op....27grader!

Vi har også haft svært ved at få Celina til at sove igår og idag. Hun er et meget varmt barn. I dag sover hun i et par tynde leggins og tynd bomuldstrøje uden strømper (hun sveder ALTID fusserne!) og så bare et babytæppe over sig.

Igår sov hun med tynd bomuldstrøje og bare ben med dyne over benene og det var for varmt for hun var lidt våd i håret

Meen det er nu alligevel dejligt at sommeren endelig er kommet

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Diana... skriver:

Af med noget af tøjet. Lucas sover kun i body.

hun har kun body på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.