drenge; knickers - 3/4 dele bukser og strømpebukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du putte din dreng i fede knickers og strømpebukser?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.272 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Ønske børn; det kan man da sagtens, nogle fede strømpebukser eller deres knæstrømper til drenge...

kære børn; ej det ville vi aldrig putte vores egen børn i...

Her står jeg så med indtil videre 5 par fede knickers og lige så mange strømpebukser og tænker hvad fa'en gør jeg.

For syntes da selv det på en måde er vildt sommerligt med knickers og et par fede drenge farved strømpe bukser til, dp mor kan jo så op af dagen tage dem af og give ham alm strømper på.

Men er kommet lidt i tvivl, for en pige kommer han aldrig til at ligne - det har han et for drenget ansigt til og strit hår...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Så har selv stemt ja....

Skal snart på arbejde, men vil lige se om jeg ikke lige kan snige mig på nettet og tjekke herinde...

Anmeld

19. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

det har min dreng på nogen gange, det syntes jeg saktens man kan... min dreng er 2år og man tager ikke fejl om han er en dreng eller pige selvom han har strømpebukser på..

så syntes da din lille dreng roligt kan få det på..

knus fra karina med 2 dejlige drenge som begge får et par strømpebukser på engang imellem..

Anmeld

19. maj 2010

frk Jensen

self kan man det....

Anmeld

19. maj 2010

saxa

Det kan jeg heller ikke se noget problem i..

Anmeld

19. maj 2010

ej hvor dejligt at høre...

Så tør jeg godt putte ham i det i morgen....

Anmeld

19. maj 2010

tumle81

Jeg bruger det kun på baby drenge... Istedet køber jeg fede knæ strømper til ham som han får på til sine knickers... Kender dog mange som bruger strømpebukser til deres store drenge også, men ville bare ikke selv gøre det...

Knus Kathrina

Anmeld

19. maj 2010

tumle81 skriver:

Jeg bruger det kun på baby drenge... Istedet køber jeg fede knæ strømper til ham som han får på til sine knickers... Kender dog mange som bruger strømpebukser til deres store drenge også, men ville bare ikke selv gøre det...

Knus Kathrina

prøver lige at se hvordan det ser ud når han først har det på i morgen...

Anmeld

20. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Nu er jeg velsignet med en lille pige med tonsvis af kjoler, og endnu flere strømpebukser...

Så her er strømpebukserne et fast indslag i dagligdagen..

men den anden dag havde en af drengene fra DP de SEJESTE knickers og et par sorte strømpebukser på... ØJ, hvor så det fedt ud...!! Faktisk så fedt, at jeg et øjeblik blev lidt misundelig.. Tihi..

Jeg ville sagtens kunne gøre det..

Anja

Anmeld

20. maj 2010

AnjaM skriver:

Nu er jeg velsignet med en lille pige med tonsvis af kjoler, og endnu flere strømpebukser...

Så her er strømpebukserne et fast indslag i dagligdagen..

men den anden dag havde en af drengene fra DP de SEJESTE knickers og et par sorte strømpebukser på... ØJ, hvor så det fedt ud...!! Faktisk så fedt, at jeg et øjeblik blev lidt misundelig.. Tihi..

Jeg ville sagtens kunne gøre det..

Anja

Han kom også afsted i knickers og strømpe bukser, han er jo ret ligeglad. men syntes han så sej ud - men det gør han i mine øjne altid...

Han var lidt svær at fange med camera her til morgen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.