Sitbag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.651 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

rup

Hej Alle piger

Vil fortælle jer om min mors opfindelse - en SitBag 

For knap to år siden fik min mor og papfar tre børnebørn med få måneders mellemrum. Da børn og børnebørn ofte kom på besøg hos dem, blev de opmærksomme på et ofte forekommende problem. Når det var tid til at køre hjem, skulle de ofte sovende babyer pakkes i flyverdragt ( for ikke at blive kolde ) og ud i autostolen. Som oftest vågnede babyerne, og forældrene kunne senere berette om babyer, der ikke ville sove, før man næsten var hjemme. Desuden vågnede babyerne igen, når de skulle ud af autostolen igen.

Det fik dem til at tænke kreativt, min mor begyndte at klippe og sy, og inden længe opstod den første primitive SitBag. Den blev testet af børnebørnene. Der blev rettet til, og rettet til og....
Ca 80 stk senere ( i dag ) er vi alle helt tilfredse med det færdige resultat, og SitBag´en er en realitet.

En SitBag er ikke som en almindelig kørepose. En SitBag kan sættes i autostolen på få sekunder og passer i alle modeller. Men passer også til klapvogne, cykelanhængere og andre steder, hvor der bruges selesystemer. Hvis I har lyst til at se mere kan i se den på sidbag.dk

Jeg skriver mest af alt, fordi jeg er så stolt af min mor og papfar. De har givet os børn (vi er 6) alt hvad de kunne og så fortjener de al den støtte, de kan få. Som min mor siger; den er lavet til hendes hjertebarn med stor kærlighed og de fortjener kun det bedste. Kan man være andet ind glad for sin mor.... 

Tak fordi du læste med

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Tut

smid lige et link ind, så man kan se den

Anmeld

19. maj 2010

frk Jensen

Tut skriver:

smid lige et link ind, så man kan se den

www.sitbag.dk Har lige været inde og kigge..

Syns de er super fine... Bestemt en god opfindelse..

Anmeld

19. maj 2010

Svane83

Den ser godt nok fin og smart ud.Er helt vils med den lilla med den grønne kant.

Der skal i hvertfald invisteres i en så snart der er to fine streger hjemme hos os.

Carina

Anmeld

19. maj 2010

rup

Tak for de søde kommentar. Min datter på 3 måneder har selv den lilla/lime, den er super fin

Anmeld

21. maj 2010

StineW

Hey

Jep, Sitbag kan varmt anbefales....

Knus Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.