Når ens vovse stikker af hjemmefra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

smokin

... OG man er højgravid så kommer temperamentet altså i kog!

Jeg står og støvsuger vores sofa i garagen, som jeg har solgt på dba.dk og som skal afhentes senere idag. Kalder 2 gange og hunden kommer. Tænker "fint - dygtig" og støvsuger videre... kalder lidt efter igen og så kommer der ingen hund går rundt om huset og der er ingen hund i haven! TYPISK når man er alene hjemme!

Bliver simpelthen så arrig at jeg vil støvsuge færdig inden jeg går ud for at lede efter hende. Efter støvsugningen kigger jeg lige ud i haven igen og hvad ligger så midt i solen - EN SØD og MEGET ARTIG vovse der selv er kommet tilbage! Under hegnet endda!

MIRAKLER FINDES!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Soap

Se derfor har jeg der dersens grønne hegn gravet 50 cm ned hele vejen rundt 

Heldigt den kom tilbage af sig selv 

Anmeld

19. maj 2010

smokin

Soap skriver:

Se derfor har jeg der dersens grønne hegn gravet 50 cm ned hele vejen rundt 

Heldigt den kom tilbage af sig selv 

Det har vi også i halvdelen af haven..... vi har dog hønsehegn... Men med 100 kvm så tager det altså tid! Jeg håber dog snarest at vi får det i hele haven. Og ja det er heldigt hun kom tilbage, det er hun nu god til. Det er fordi der er en alkoholiker længere nede af vejen der stiller dåsemad til alle kattene ud, så render hun derned og æder det

Det er straks værre med hanhunden... han stikker meget langt væk :/

Anmeld

19. maj 2010

Soap

Jeg er glad for at jeg har en race som ikke strejfer 

Det er noget af et sommer projekt i har jer med hegn nedgravning så 

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Vores møghund tog også lige en tur forleden... Og jeg var også så arrig at jeg tænkte: rend mig...

Så jeg sendte en sms til Søren, hans nummer står på halsbåndet, og en til genboen, hun passer ham nogen gange og derfor render han tit derover, og så fortsatte jeg som ingenting.

Pludselig ringer min svigerinde og spørger om jeg mangler en hund der lugter mega klamt, for hun har bundet ham i deres carport...

Fandeme ikke om dyret har været ved stranden og rulle sig i døde marsvin

Anmeld

19. maj 2010

smokin

Macaab skriver:

Vores møghund tog også lige en tur forleden... Og jeg var også så arrig at jeg tænkte: rend mig...

Så jeg sendte en sms til Søren, hans nummer står på halsbåndet, og en til genboen, hun passer ham nogen gange og derfor render han tit derover, og så fortsatte jeg som ingenting.

Pludselig ringer min svigerinde og spørger om jeg mangler en hund der lugter mega klamt, for hun har bundet ham i deres carport...

Fandeme ikke om dyret har været ved stranden og rulle sig i døde marsvin

Vores sprang i lortekanalen (sådan en kanal vi har ude ved skoven der er fyldt med afføring) for nogle somre siden... jeg kunne ikke få det ud af pelsen på ham! Han lugtede i flere måneder!

Jeg bliver nogle gange så hysterisk at jeg er lige ved at tude... Men er også stoppet helt med at stole på hanhunden. Han stikker af bare han tror han har duftet en sød lille tæve i løbetid...

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Zette skriver:

Vores sprang i lortekanalen (sådan en kanal vi har ude ved skoven der er fyldt med afføring) for nogle somre siden... jeg kunne ikke få det ud af pelsen på ham! Han lugtede i flere måneder!

Jeg bliver nogle gange så hysterisk at jeg er lige ved at tude... Men er også stoppet helt med at stole på hanhunden. Han stikker af bare han tror han har duftet en sød lille tæve i løbetid...

Og vores er kun rendt væk én gang pga LOVE... Ellers er det bare for at rulle sig...

Men hanhunde er altså utilregnelige...

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Heldige dig altså at en kom tilbage!!! Lige derfor er jeg glad for vi ikke har dyr, bor ud til en relativt befærdet vej i kastrup, så vovse havde ikke overlevet 5 min løs på vejen, puhhhh det havde altså sat min fødsel igang.....

Sikke du kan med rengøringen 

Har lige spist is, det blev ikke en solero, det var for meget for mandens hoved åbenbart, men en københavnerstang, jeg nød den i fulde drag og sende en kærlig is tanke din vej, mumssss!

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Heldige dig altså at en kom tilbage!!! Lige derfor er jeg glad for vi ikke har dyr, bor ud til en relativt befærdet vej i kastrup, så vovse havde ikke overlevet 5 min løs på vejen, puhhhh det havde altså sat min fødsel igang.....

Sikke du kan med rengøringen 

Har lige spist is, det blev ikke en solero, det var for meget for mandens hoved åbenbart, men en københavnerstang, jeg nød den i fulde drag og sende en kærlig is tanke din vej, mumssss!

jeg har nogle ret stramme plukkeveer lige nu, og overvejer kraftigt om jeg skal gå en tur... ligger dog på sofaen nu. Og har også kommet til at spise is.....

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

jeg har nogle ret stramme plukkeveer lige nu, og overvejer kraftigt om jeg skal gå en tur... ligger dog på sofaen nu. Og har også kommet til at spise is.....

Efter den omgang rengøring, har du fortjent en is......Men det er jo nok også derfor du har sååå mange plukveer, synes du skal blive liggende lidt og slappe af!!!Jeg selv overvejer at få pakket den taske, hvis nu, men vil hellere sidde ude i solen..... 

Har aldrig før været så bleg som nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.