Hold op jeg er i dårlig form...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Karo

I dag skulle jeg starte til efterfødselsgymnastik i den lokale sats. Ida faldt i søvn på vej derned og da de har en kæmpe stor altan man kan sætte barnevognen ud på stod hun der ude og sov under hele træningen

Men hold da op jeg er i dårlig form Jeg svedte helt vildt og havde svært ved at følge med. Heldigvis var jeg ikke den eneste nye på holdet (kom sammen med to andre fra min mødregruppe), så jeg var ikke den eneste der var noget kluntet at se på. Jeg havde ellesr troed at det ikke ville være hårdt og havde planlagt at jeg ville gå ind og løbe på et løbebånd en halv times tid bagefter, men det måtte jeg hurtigt droppe da formen simpelthen ikke er til det. Men lige nu har jeg det rigtigt dejligt. Der er ikke noget som den føelse man får efter at have fået rørt kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

ChatH

Karo skriver:

I dag skulle jeg starte til efterfødselsgymnastik i den lokale sats. Ida faldt i søvn på vej derned og da de har en kæmpe stor altan man kan sætte barnevognen ud på stod hun der ude og sov under hele træningen

Men hold da op jeg er i dårlig form Jeg svedte helt vildt og havde svært ved at følge med. Heldigvis var jeg ikke den eneste nye på holdet (kom sammen med to andre fra min mødregruppe), så jeg var ikke den eneste der var noget kluntet at se på. Jeg havde ellesr troed at det ikke ville være hårdt og havde planlagt at jeg ville gå ind og løbe på et løbebånd en halv times tid bagefter, men det måtte jeg hurtigt droppe da formen simpelthen ikke er til det. Men lige nu har jeg det rigtigt dejligt. Der er ikke noget som den føelse man får efter at have fået rørt kroppen

Lyder godt nok lækkert at få rørt sig, og man skal jo altid starte et sted ikke og dejligt at prinsessen sov gennem det hele. Sådan skal det være.

Knus

Anmeld

19. maj 2010

Jules

Hihi...Katja... Så skulle du se mig efter almindlig rengørning... :p Jeg skal ihvertfald i et bad nu her hvis jeg ikke vil have folk væmmes når jeg går forbi... Hihi.

Tør slet ikke tænke på hvor dårlig form jeg er i! Håber det når at blive bedre inden jeg skal føde...Arbejder på det ihvertfald... Heldigt at det er sundt at svede når man laver noget...Hihi

Anmeld

19. maj 2010

msax

Jeg tror desværre også jeg ville få mig en grim overraskelse hvis jeg prøvede på at dyrke lidt motion.

Det er som om at baby har tyv-stjålet ens form (også selv om den ligger i maven). Jeg har længe haft planer om at komme igang med at svømme, men jeg er simpelthen så træt for tiden at jeg ikke kan komme ud af døren.

Jeg håber at lillepigen sover lige så godt de næste mange gange du skal til træning. Man får altså lidt mere ud af timen når man "bare" er sig selv.

SMIL fra Mette 29+0

Anmeld

19. maj 2010

Karo

Nogen gange så er man bare ikke så klog. For på et tidspunkt da jeg syndes det blev for hårdt, så begyndte jeg at binde mit snørebånd op og binde det igen, som om det ikke var bundet ordentligt heller det end at skulle lade de andre se at jeg havde brug for en pause. Men jeg lagde da også mærke til at jeg ikke var den eneste der ikke havde bundet mit snørebånd dårligt.

Anmeld

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Hi hi... Det lyder som mig de første par gange til genoptræningen... Jeg kan trøste med, at det hjælper at kæmpe og at det nok skal blive bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.