Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja overskriften siger hvis sig selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bruger klorin...
vanish sikkert møg giftigt, men det har jeg nu engang brugt fordi Søren - den kvajpande - lagde et vådt håndklæde ned i vasketøjskurven så der kom mug på min hvide natkjole
MoarJ skriver: Jeg bruger klorin...
Gi mig lige en nøjagtig guide Dutte... Ellers f*cker jeg det bare op...Hihi
Tjuhl skriver: vanish sikkert møg giftigt, men det har jeg nu engang brugt fordi Søren - den kvajpande - lagde et vådt håndklæde ned i vasketøjskurven så der kom mug på min hvide natkjole
Har jeg prøvet...Syntes ikke det er helt effiktivt nok desværre Men det er godt til pletter
haha typisk, det kunnne min kæreste også godt finde på. Griner
Jules skriver: Gi mig lige en nøjagtig guide Dutte... Ellers f*cker jeg det bare op...Hihi
Hihi... Der står gerne en dosering på flasken...
Jeg plejer at tage en spand med vand og 1 hættefuld klorin og lader det ligge en times tid..
MoarJ skriver: Hihi... Der står gerne en dosering på flasken... Jeg plejer at tage en spand med vand og 1 hættefuld klorin og lader det ligge en times tid..
Okaiii Det må jeg lige have prøvet
Jules skriver: Ja overskriften siger hvis sig selv
Nu kommer det jo lidt an på hvad det er, men jeg plejer og koge sokker med lidt klorin og resten er vand. Laver det dog på øjemål..
det kan jeg ikke få til at virke Hvordan gør du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128