Fotograf billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Corn

Jeg skal den 7. juni have taget mit livs første proff. billeder af mig som gravid, men jeg har ikke selv lige nogen ideer om, hvad det er jeg gerne vil have "lavet"....

Nogen der vil vise frem eller komme med ideer???

Majken 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

dorthemus

Denne hjemmeside  www.jansdal.dk inspirerede mig meget da jeg skulle have taget mine billeder. Desværre kan jeg ikke vise dig mine billeder for har ikke set dem endnu.

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

19. maj 2010

Patrick07

Vi er så heldige og have en ven der er fotograf, som har tilbudt os at få taget nogle mavebilleder.. det har vi self. sagt ja tak til...  Har så modtaget en mail om at jeg meget meget gerne snart må blive TYK så vi kan få taget nogle billeder.... for han har en masse ideer med nogle vilde farver også med vores store dreng på  Så glæder mig VILDT til jeg bliver tykker hehe... Men tit har fotograferne også en ide til hvad der kan være rigtig fedt..

Anmeld

19. maj 2010

Corn

dorthemus skriver:

Denne hjemmeside  www.jansdal.dk inspirerede mig meget da jeg skulle have taget mine billeder. Desværre kan jeg ikke vise dig mine billeder for har ikke set dem endnu.

Rigtig god fornøjelse

Tak for link. Der var helt klart inspiration...

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Patrick07 skriver:

Vi er så heldige og have en ven der er fotograf, som har tilbudt os at få taget nogle mavebilleder.. det har vi self. sagt ja tak til...  Har så modtaget en mail om at jeg meget meget gerne snart må blive TYK så vi kan få taget nogle billeder.... for han har en masse ideer med nogle vilde farver også med vores store dreng på  Så glæder mig VILDT til jeg bliver tykker hehe... Men tit har fotograferne også en ide til hvad der kan være rigtig fedt..

Det er også en ven der skal tage billeder af mig

SKal dog lige have forenet i mit hoved at være helt eller delvist afklædt overfor ham... Det er jo ikke som det plejer

Måske havde det været nemmere med en fremmed

Han ville helst vente med billederne til jeg var så langt så muligt, så jeg er 36+ 3 når jeg skal til foto...

Anmeld

19. maj 2010

dorthemus

Macaab skriver:

SKal dog lige have forenet i mit hoved at være helt eller delvist afklædt overfor ham... Det er jo ikke som det plejer

Han ville helst vente med billederne til jeg var så langt så muligt, så jeg er 36+ 3 når jeg skal til foto...

Det var min venindes kæreste der tog billederne og jeg havde inden været meget i tvivl om hvor afklædt jeg skulle være...det endte faktisk med, at jeg dels stod i undertøj og dels splitternøgen overfor ham, kun med et stykke gennemsigtigt stof draperet om mig  meget grænseoverskridende men jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det.

Lad være med at beslutte dig inden, men have det som en mulighed...og tænk på, at stramt undertøj laver mærker i huden

Anmeld

19. maj 2010

Patrick07

Macaab skriver:

De er altså lidt skønne og have i baghånden de der fotografer  Ja jeg har heldigvis sagt til kæresten at jeg vil have ham med... Men det er så super lækkert at han er så nem og snakke med, hvilket også gør det lidt nemmer (håber jeg ) og "smide tøjet" foran ham  Men glæder mig super meget til at se resultatet af dine... kunne jo være jeg lige fik nogle fikse ideer 

Jeg vil gerne have lavet min mave billeder ca. uge 30 eller lidt sener... men sidste gang jeg blev gravid fik jeg stræk mærker 14 dage før terminen øvøv  Så vil gerne have taget billederne inden jeg risikere at der kommer flere strækmærker 

Anmeld

19. maj 2010

Patrick07

Men hvad for noget undertøj havde/ har i på?? og hvilken farve.. det har jeg nemlig tænkt en del på

Anmeld

19. maj 2010

Corn

dorthemus skriver:

Det var min venindes kæreste der tog billederne og jeg havde inden været meget i tvivl om hvor afklædt jeg skulle være...det endte faktisk med, at jeg dels stod i undertøj og dels splitternøgen overfor ham, kun med et stykke gennemsigtigt stof draperet om mig  meget grænseoverskridende men jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det.

Lad være med at beslutte dig inden, men have det som en mulighed...og tænk på, at stramt undertøj laver mærker i huden

Jeg satser på at tage noget forskelligt lækkert med op til ham. Både undertøj og kjole (min mand er vild med gravide i kjole) og ellers bare mig selv som jeg er... Og ingen undertøj på i bilen derop, så er der nok ingen mærker andet end fra min mands hænder

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Patrick07 skriver:

Men hvad for noget undertøj havde/ har i på?? og hvilken farve.. det har jeg nemlig tænkt en del på

Af undertøj har jeg tænkt halfstring.... og så en tynd men lækker g-streng, men jeg har en del appelsin-balder, så jeg må ud og prøve... Og bh har jeg nok ikke overvejet så meget, da jeg ikke er så blufærdig på brystområdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.