Yes!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Ida.

Så er der sgu lige kommet brev ind af døren fra Viborg Kommune - og guess what!! Begge pigerne er blevet tilbudt plads i Kokholm Børnehave!!! Er bare SÅ GLAD

Det flasker sig godt nok det hele...hvor er det bare en skøn følelse! Det hele føles bare mere og mere rigtigt - tror bare det er en skidegod beslutning vi har taget for vores lille familie!!

Tænk sig, at ungerne skal passes lige på den anden side af gaden - at de selv kan gå (når Lina om et par måneder begynder at gå) til og fra vuggestue og børnehave! Og at de også kan hentes af deres bedsteforældre på gå-ben...

Happydance herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Så er der sgu lige kommet brev ind af døren fra Viborg Kommune - og guess what!! Begge pigerne er blevet tilbudt plads i Kokholm Børnehave!!! Er bare SÅ GLAD

Det flasker sig godt nok det hele...hvor er det bare en skøn følelse! Det hele føles bare mere og mere rigtigt - tror bare det er en skidegod beslutning vi har taget for vores lille familie!!

Tænk sig, at ungerne skal passes lige på den anden side af gaden - at de selv kan gå (når Lina om et par måneder begynder at gå) til og fra vuggestue og børnehave! Og at de også kan hentes af deres bedsteforældre på gå-ben...

Happydance herfra

Ahhh hvor fedt mand!

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

Nej hvor fedt!! Tillykke fra os!

Anmeld

19. maj 2010

Karo

Hvor er det dog bare super dejligt at det hele bare flasker sig for jeg

Anmeld

19. maj 2010

Jules

idamaria83 skriver:

Happydance herfra

Hvor er det da bare dejligt! Skønt det flasker sig for jer

Anmeld

19. maj 2010

msax

Jeg vil også være med til "happy-dance"... så det kommer lige et par dansetrin fra mig.

Hvor er det DEJLIGT at høre at tøserne kan komme til at gå samme sted og de kan blive hentet at bedsteforældrene på gåben. Det bliver da så godt at komme tættere på dem.

Hvornår har i fået plads og hvornår flytter i?

Anmeld

19. maj 2010

Ida.

msax skriver:

Jeg vil også være med til "happy-dance"... så det kommer lige et par dansetrin fra mig.

Hvor er det DEJLIGT at høre at tøserne kan komme til at gå samme sted og de kan blive hentet at bedsteforældrene på gåben. Det bliver da så godt at komme tættere på dem.

Hvornår har i fået plads og hvornår flytter i?

Jamen pladsen er fra 9. august (da der er ferie i den første uge i august) og vi har lejligheden pr. 14. august (vi arbejder kraftigt på at få den pr. 1. august, da den står tom fra midten af juli) - så det passer bare helt perfekt...

Anmeld

20. maj 2010

lion

Hvor er jeg glad på dine vegne, hvor er det skønt at det hele går i orden

Anmeld

20. maj 2010

Milka

også happy- herfra!!!

Anmeld

20. maj 2010

Lilletrold

Ej sikke en lettelse - jeg danser også med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.