Babsekage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Pige2009

Mathilde skriver:

Vildt flot hvordan har du lavet hudfarvet fondant?

Man kan købe hudfarvet pastafarve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

LotteN

waauuuh - den er godt nok super flot!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wiiiiiuw... Pift... Hehe Den er da mega cool!!

Anmeld

19. maj 2010

MoarTNoah

Mathilde skriver:

Vildt flot hvordan har du lavet hudfarvet fondant?

det har jeg gjort med den pastafarve der hedder paprika/flesh

Anmeld

19. maj 2010

MoarTNoah

Og skal så lige hilse og sige at den blev taget rigtig godt imod, og har meget muligt åbnet døren for nogen fremtidige bestillingskager

Anmeld

19. maj 2010

LilleMor10

Hvad putter du enlig ind i brysterne ?? (lyder forkert) meeen, har tænkt over de hver gang jeg ser sådan en kage hehe 

Anmeld

19. maj 2010

KarinaIda

KatrineR skriver:

efter et par dage uden internet måtte jeg jo bruge tiden på noget andet (og i stedet for oprydning som osse trænger , blev det altså til kage)

Så nu har brian fået den her kage med på arbejde idag, meningen var at jeg ville lave en parade-uniform da han er i søværnet, men det drillede alt for meget, så til sidst fik "hun" bare en top på

Super flot kage.. Hvad hedder farven som du har lavet brystvorterne i?? Stå nemlig og skal lave sådan en kage ud til min kærestes arbejde, hvor hun skal have en lille værkstedstop eller skjorte på!! Hehe...
Hvis dine bunde er hjemmelavet, vil du så ikke også sende mig opskriften på dem?

Anmeld

20. maj 2010

Mathilde

KatrineR skriver:

det har jeg gjort med den pastafarve der hedder paprika/flesh

Okay tak

Anmeld

20. maj 2010

Mathilde

Baagøe skriver:

Man kan købe hudfarvet pastafarve

Tak, det må jeg prøve

Anmeld

22. maj 2010

MoarTNoah

Super flot kage.. Hvad hedder farven som du har lavet brystvorterne i?? Stå nemlig og skal lave sådan en kage ud til min kærestes arbejde, hvor hun skal have en lille værkstedstop eller skjorte på!! Hehe...
Hvis dine bunde er hjemmelavet, vil du så ikke også sende mig opskriften på dem?

Farven hedder chestnut jeg har brugt til vorterne.. opskriften ligger i tråden opskrifter herinde, gode og nemme lagkagebunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.