Så er jeg tilbage igen efter at have tilbragt dage på langs pga for mange plukveer samt ondt i ryggen
Synes det er hårdt at være gravid denne gang på den måde at jeg bare ikke kan hjælpe til med en skid i huset fordi jeg ikke må løfte og fordi jeg ikke må det ene eller det andet- det er lidt frustrerende- hvorfor kan jeg ikke bare være sådan en super gravid der lige kan klare det hele og løber til ungen nærmest stikker hovedet ud og siger hej mor.
Føler mig lidt som en svag kvinde når manden og samtlige håndværkere knokler røven ud af bukserne for at få huset færdigt. og jeg ser mig selv somm sådan en halv fed madamme der bare sidder i et hjørne på en stol og siger " i har glemt en skrue" " reolen skal står der og ikke der".
valdemar vokser fint derinde og er noget af en vildbasse. det virker somevigheder før han kommer men når jeg tjekker kalenderen så er det jo lige om lidt. og huset er ikke just klar til at han kommer. 
men pigernes værelser samt vores soveværelse bliver malet færdigt idag og så har vi fået passet pigerne fra lørdag til søndag så vi kan sætte møbler ind og gøre klar til de kommer hjem. glæder mig så meget til de får deres nye værelser. så mangler vi kun gangen og to værelser samt et badeværelse altså det skal spartles og males og så er vores hus ved at blive filset op nu. der er satme gang i den i det lille hjem.
men det bliver bare så super fedt når vi er færdige!!!
Nåh men lige enn status fra hende den fede der glæder sig utrolig meget ilat få en seng at sove i og ikke et par madrasser på gulvet!!
(jeg er for fed til det pjat)...
Anmeld