Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan går jeg sort fodant??? altså hvilke farver skal jeg blande?? har nemlig ikke sort!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan købe sort farve i butikkerne... Og ellers kan du jo lave det dersens modelling chocolatedet er jo brunt til at starte med, så skal der ikke så meget farve til
Zafir skriver: Du kan købe sort farve i butikkerne... Og ellers kan du jo lave det dersens modelling chocolatedet er jo brunt til at starte med, så skal der ikke så meget farve til
ja, men ved ikke lige hvilken butik vi snakker om her i Viborg der sælger det
Urtegården har netbutik og har sort farve. Der skal dog rimelig meget til, for at lave det helt sort...
LotteN skriver: ja, men ved ikke lige hvilken butik vi snakker om her i Viborg der sælger det
Var der ikke noget med at kop og kande var begyndt at sælge pastafarver? HVis du vil have det NUUUUU... Ellers så nettet naturligvis
Zafir skriver: Var der ikke noget med at kop og kande var begyndt at sælge pastafarver? HVis du vil have det NUUUUU... Ellers så nettet naturligvis
synes det lyder underligt hvis kop og kande skal begynde og sælge sådan noget i forholdt til resten af deres sortiment.. men det er da et forsøg vær - tak for hjælpen
Macaab skriver: Urtegården har netbutik og har sort farve. Der skal dog rimelig meget til, for at lave det helt sort...
hmm, synes ikke lige jeg kan finde den. men det der også er med netbutik er så kommer der en pæn dyr porto oveni!
LotteN skriver: hmm, synes ikke lige jeg kan finde den. men det der også er med netbutik er så kommer der en pæn dyr porto oveni!
Jeg har købt dem på nettet... mmmm... Men Mariamiss sagde altså et eller andet med en fysisk butik hvor man kunne finde dem. Prøv lige at prik til hende
Zafir skriver: Jeg har købt dem på nettet... mmmm... Men Mariamiss sagde altså et eller andet med en fysisk butik hvor man kunne finde dem. Prøv lige at prik til hende
okay, tak for det. jeg prøver lige hende
http://urtegaarden.dk/Default.aspx?ID=2307&ProductID=PROD454
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128