Hvordan får jeg sort fondant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.068 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

LotteN

Hvordan går jeg sort fodant??? altså hvilke farver skal jeg blande?? har nemlig ikke sort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du kan købe sort farve i butikkerne... Og ellers kan du jo lave det dersens modelling chocolatedet er jo brunt til at starte med, så skal der ikke så meget farve til

Anmeld

19. maj 2010

LotteN

Zafir skriver:

Du kan købe sort farve i butikkerne... Og ellers kan du jo lave det dersens modelling chocolatedet er jo brunt til at starte med, så skal der ikke så meget farve til

ja, men ved ikke lige hvilken butik vi snakker om her i Viborg der sælger det

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Urtegården har netbutik og har sort farve. Der skal dog rimelig meget til, for at lave det helt sort...

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

LotteN skriver:

ja, men ved ikke lige hvilken butik vi snakker om her i Viborg der sælger det

Var der ikke noget med at kop og kande var begyndt at sælge pastafarver? HVis du vil have det NUUUUU... Ellers så nettet naturligvis

Anmeld

19. maj 2010

LotteN

Zafir skriver:

Var der ikke noget med at kop og kande var begyndt at sælge pastafarver? HVis du vil have det NUUUUU... Ellers så nettet naturligvis

synes det lyder underligt hvis kop og kande skal begynde og sælge sådan noget i forholdt til resten af deres sortiment.. men det er da et forsøg vær - tak for hjælpen

Anmeld

19. maj 2010

LotteN

Macaab skriver:

Urtegården har netbutik og har sort farve. Der skal dog rimelig meget til, for at lave det helt sort...

hmm, synes ikke lige jeg kan finde den. men det der også er med netbutik er så kommer der en pæn dyr porto oveni!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

LotteN skriver:

hmm, synes ikke lige jeg kan finde den. men det der også er med netbutik er så kommer der en pæn dyr porto oveni!

Jeg har købt dem på nettet... mmmm... Men Mariamiss sagde altså et eller andet med en fysisk butik hvor man kunne finde dem. Prøv lige at prik til hende

Anmeld

19. maj 2010

LotteN

Zafir skriver:

Jeg har købt dem på nettet... mmmm... Men Mariamiss sagde altså et eller andet med en fysisk butik hvor man kunne finde dem. Prøv lige at prik til hende

okay, tak for det. jeg prøver lige hende

Anmeld

20. maj 2010

Corn

LotteN skriver:

http://urtegaarden.dk/Default.aspx?ID=2307&ProductID=PROD454

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.