Det startede faktisk allerede dengang jeg gik og ventede på August skulle komme til verdenen. Hver gang jeg kiggede på min mobil, på uret i ovenen eller alle andre mulige steder, så jeg tallet 22.03. I starten tænkte jeg at det var jo min fødselsdag. Den. 22. marts. Men så tænkte jeg bagefter måske kommer August til verdenen på det tidspunkt. Men August blev født 2. septmber kl. 18:45. Så de ting hang overhovedet ikke sammen.
Jeg tænkte så at efter August blev født, var der et halvt år til jeg fyldte 30. Der ville hele mit liv ændre sig. Nu ville det vende og ikke flere bekymringer og det job jeg så inderlidt har drømt om ville komme til mig. hmmmm
Men nu er jeg så blevet 31, og syntes bare det går ned af bakke. Jeg kigger ikke bevidst på min mobil, men ser hele tiden 22.03 og tænker, er det bare en påmindelse om at min skæbne ikke blev en positiv oplevelse, men en påmindelse om en forbandelse som kom til min 30 års fødselsdag ???? Forleden tjekkede jeg billeder min fætter havde lagt ind på facebook. De var lagt ind kl 22.03 !!! Martin havde bestilt billetter på et tidspunkt, også kl 22.03. Martin tror overhovedet ikke på det har nogen betydning.
Er kørt fast i at jeg har været ledig i snart 1 år efter min barsel sluttede. August fylder snart 2 år og får jeg ikke et job inden december, så har jeg ikke haft har et job i 3 år !!!!!! Jeg er slet ikke denne kvinde som pludselig er blevet så bitter, sort seende og negativ. Jeg plejer at være sjov, fuld af sort humør, og intet der kan slå mig ud, men det her er godt for hårdt. Ikke en eneste chance for at finde et job, et firma eller chef der tænker hende tror vi sgu på. Når alle udgifter er betalt er der ca. 570 kr og "hygge" sig for til en hel måned. Så sjov og ballade bliver der ikke noget af. Melder fra konstant overfor veninderne for jeg ikke råd, og syntes det ydmygende at de skal betale for mig selvom de selv tilbyder det. Kan jeg bare ikke.
Forstår det bare ikke 
Har virkelig prøvet ALT. Søger alt hvad der kan søges. Har gang i flere forbindelser via nogen som kender nogen for at de måske kan skaffe et job. Har jo fået lov via jobcenteret at tage en ny uddannelse, da butiksuddannelsen ikke duer nu hvor August er kommet til. Men det er jo klart når de ser min ansøgning, de ikke vælger mig. Graviditet/barsel, uanset hvad så er det facts at jeg har været væk i 3 år.
Jeg ved godt at jeg har haft friheden til at kunne passe August 200 procent mens han var møg syg med ørerne, men han er heldigvis på toppen igen, og så er der sgu ikke så meget værdi mere i alle de timer herhjemme alene som bruges på rengøring eller male lidt hist og pist i huset.
UNDSKYLD jeg ikke snart kan skrive noget positvt - tak fordi du gad og læse om mit rod