Melodi grand prix klassikere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

NoName

Tina2 skriver:

Ahhh sorry, det var mig der sov lidt i timen, jeg så det som en CD

Ku være man sku ha' investeret i den DVD

Tror ikke der går længe før den er den del af misik dvd samlingen her i huset... vi ææælsker begge grand prix...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

karina1980

må så indrømme at jeg denne gang hepper på Ukraine, er helt skudt i deres sang, høre den nok stort set hver dag

http://www.youtube.com/watch?v=NT9GFoRbnfc

blot for bringe nogle af de helt nye ind i det

Anmeld

19. maj 2010

Tina2

noname skriver:

Tror ikke der går længe før den er den del af misik dvd samlingen her i huset... vi ææælsker begge grand prix...

Yes, jeg hiver også det meste til mig af grand prix og 90'er musik, det er lige mig de to ting, ha ha!

Har et BJERG af cd'er med begge dele

Anmeld

19. maj 2010

NoName

karina1980 skriver:

må så indrømme at jeg denne gang hepper på Ukraine, er helt skudt i deres sang, høre den nok stort set hver dag

http://www.youtube.com/watch?v=NT9GFoRbnfc

blot for bringe nogle af de helt nye ind i det

nu har jeg så brudt min egen lille lov... jeg har nu hørt en af sangene til EGP FØR tid... puhh hvor er jeg slem...

men den der da ok... nu ved jeg jo ikke hvad de andre lande bidrager med endnu, men nu må vi se... tror ikke at vi vinder i år, men håber selvfølgelig på en top 10 plads...

Anmeld

19. maj 2010

karina1980

noname skriver:

nu har jeg så brudt min egen lille lov... jeg har nu hørt en af sangene til EGP FØR tid... puhh hvor er jeg slem...

men den der da ok... nu ved jeg jo ikke hvad de andre lande bidrager med endnu, men nu må vi se... tror ikke at vi vinder i år, men håber selvfølgelig på en top 10 plads...

tror bestemt hellere ikke vi vinder i år, der er simpelthen bare rigtig mange gode med og vores er total old school grand prix og det er der ikke mange af de andre der er

men jeg var så bestemt heller ikke enig i at det var den sang der skulle videre men en i top 10 er værd at håbe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.