Se her kommer mutter med kost og spand!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

smokin

Så nåede jeg endelig de famøse 37+0 og baby er nu ej længere et præmatur hvis hun kommer ud!

Så nu skal der gøres rent!! Jeg har jo holdt mig i ro såååå længe og betalt mig fra rengøring - og det har da været fedt, men jeg har desværre ikke råd til at betale for rengøring i det omfang jeg normalt SELV gør rent.. så idag svinger jeg sørme liiiige støvsugeren og moppen (hvis plukkeveerne kan klare det) selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Maria.

Zette skriver:

Så nåede jeg endelig de famøse 37+0 og baby er nu ej længere et præmatur hvis hun kommer ud!

Så nu skal der gøres rent!! Jeg har jo holdt mig i ro såååå længe og betalt mig fra rengøring - og det har da været fedt, men jeg har desværre ikke råd til at betale for rengøring i det omfang jeg normalt SELV gør rent.. så idag svinger jeg sørme liiiige støvsugeren og moppen (hvis plukkeveerne kan klare det) selv.

Der er nu heller ikke noget som en dejlig rengøring.. Eller noget..  Aj, det er altid dejligt at gøre hoved rent, så ved man at det er gjort ordentligt.. Gjorde det selv i går, og advarer dig lige.. Man er HELT færdig bagefter!! God arbejdslyst!

Anmeld

19. maj 2010

Vidunderligeunger

samme her, jeg gjorde total rent igår og nøj det var hårdt, men rigtig fedt  bagefter  

Held og lykke med projektet ! og tillykke med de 37+0

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Du kommer bare her og fortsætter...

Anmeld

19. maj 2010

smokin

Maria. skriver:

Der er nu heller ikke noget som en dejlig rengøring.. Eller noget..  Aj, det er altid dejligt at gøre hoved rent, så ved man at det er gjort ordentligt.. Gjorde det selv i går, og advarer dig lige.. Man er HELT færdig bagefter!! God arbejdslyst!

Med to store hunde er der dels hår og dels jord som de slæber ind og så er det altså kedeligt at få afvide at rengøringen først kommer om en uge så da kæresten gik imorges og sagde "ha en god dag" - så skulle han da blot vide hvad jeg har i tankerne - for JA DET BLIVER EN GOD DAG!!! haha

Anmeld

19. maj 2010

smokin

BlyViol skriver:

samme her, jeg gjorde total rent igår og nøj det var hårdt, men rigtig fedt  bagefter  

Held og lykke med projektet ! og tillykke med de 37+0

Tak tak - troede aldrig jeg ville nå dem! Så det er en stor belønning jeg går i møde med rengøring haha

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Du kommer bare her og fortsætter...

haha mon dog! Tror ikke jeg kan klare så meget rengøring (læs: der er ret beskidt her)

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

haha mon dog! Tror ikke jeg kan klare så meget rengøring (læs: der er ret beskidt her)

Sørens også, men hey point for at prøve.... Manden gjorde fin rent her i weekenden, og idag skal han ligge nyt jord i haven, så lur om det ikke ville være en dårlig dag at gøre rent på....God fornøjelse til dig dog, husk gummihandsken

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Fantastisk det føles nu rart bagefter. 

Jeg har en bil der trænger 

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Bor du i Østjylland? For så er du velkommen til at svinge din kost her forbi (ikke på den frække måde altså )...

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.