Patterne går crazy!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

FrkLarsen

Hej kvinder.

Hvor mange andre end mig har ikke styr på patter der mælker? 

Jeg var i bad for et par timer siden, og elsker selvfølgelig at sidde og tørre uden stress! 

Jeg går ud og hænger håndklædet, tager trusser på og smækker måsen ind foran computeren, og så går patterne bare agurk med råmælk! 

Hvor jeg dog savner at sove uden Bh om natten, nogen der har nogen tips i ærmet til sovning uden bh m. ammeindlæg i?  

Kamilla 28+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Munder

Jeg købte en ganske almindelig top og lagde en stofble ind foran brystet, så den absorberede mælken. Det var en rigtig rar løsning.

Dorte

Anmeld

19. maj 2010

Vidunderligeunger

også lige ummiddelbart den eneste løsning jeg kan komme i tanker om, eller et klæde under dig, men så løber mælken jo så stadig ned ad dig..

Jeg har samme problem, men i et MEGET lille omfang, så der går det med en alm top. man kan så godt se det om morgenen, men hellere vaske en top mere i ny og næ end sove med BH

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Jeg aner ikke hvorfor men så snart jeg har noget tøj på kommer der ikke noget, kun hvis attributerne får frit spil så jeg sover bare med en top, så særtttt, men måske det også virker for dig, det er bedre end at slås med bøjlebh mv om natten

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Ha ha ha jeg hadet det og jeg havde bare meget af det  Men jeg kan og vil ikke sove med BH da det jo ikke er sund for patterne. Så jeg sov bare på et håndklæde har du prøvet det? 

Knus

Anmeld

19. maj 2010

FrkLarsen

Tak for alle svarene piger  

Jeg må ud og anskaffe mig en top, nogen speciel top som er ekstra behagelig for patpartiet?  

Ellers må jeg prøve med et håndklæde under mig og så nuppe mig et morgenbad

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Jeg havde en periode hvor jeg lækkede om natten. Vågnede mange nætter op med to våde pletter på dynen. Men det var ikke så jeg behøvede at sove med bh (aner ikke hvad jeg gør hvis det blir nødvendigt når jeg har født og ammer  Mine bher er SÅ ubehagelige. Men så må det vist også blive en top af en art som er blød.

Anmeld

19. maj 2010

Decoban

i starten efter fødslen, sov jeg med et badehåndklæde viklet om mig, det fungerede faktisk meget godt.

da det ikke længere løb i voldsomme mængder om natten, gik jeg over til at sove med en blød bomulds-bh (lidt alla en sportsbh), og så med ammeindlæg, og det fungere også fint...

Nu løber det overhovet ikke længere, og kunne egentlig godt sove topløs igen, men så tror lillepigen desværre bare det er et tagselvbord, så snart jeg tager hende op om natten, og vil da gerne lige nå at sætte mig til rette, så nu sover jeg i en top...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.