spørgsmål ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

louise12345

hej jeg har et spørgsmål til jer, det er snart 3 uger siden jeg ´havde min mens sidst, og her inde for den sidste uge har jeg haft kvalme når jeg havde spist og sådan noget og så har jeg halsbrænd. kan det være tegn på graviditet ? og hvornår kan man tage en test ? har søgt lidt på det men kunne iik rigtig finde nogle ordentlige svar på det. så derfor ville jeg spørge her inde, havde tænkt på om det bare var ægløsning, men har aldrig haft det på denne måde .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

louise12345

louise12345 skriver:

hej jeg har et spørgsmål til jer, det er snart 3 uger siden jeg ´havde min mens sidst, og her inde for den sidste uge har jeg haft kvalme når jeg havde spist og sådan noget og så har jeg halsbrænd. kan det være tegn på graviditet ? og hvornår kan man tage en test ? har søgt lidt på det men kunne iik rigtig finde nogle ordentlige svar på det. så derfor ville jeg spørge her inde, havde tænkt på om det bare var ægløsning, men har aldrig haft det på denne måde .

pleaase svar .

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

Altså det kommer jo an på hvor lang din cyklus er?

Anmeld

18. maj 2010

louise12345

29 dage

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

jamen så er det vel 1 uge til din næste mens? ved du om du har haft æl?

Anmeld

18. maj 2010

louise12345

kan se jeg er kommet til at skrive 3 uger siden, men det er kun 2 uger siden jeg sidst havde den, så der er 2 uger til inu, nej det ved jeg iik.

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

louise12345 skriver:

kan se jeg er kommet til at skrive 3 uger siden, men det er kun 2 uger siden jeg sidst havde den, så der er 2 uger til inu, nej det ved jeg iik.

Jamne så tror jeg du er i gang med din ægløsning nu

Anmeld

18. maj 2010

louise12345

jeg maa jo nok også hellere tilføje at jeg kun er 17 år det er derfor jeg spørg fordi jeg iik ved så meget, og mig og min kæreste brugte beskyttelse men vi var så uheldige at kondomet sprang,

Anmeld

18. maj 2010

Miss.Sunshine

Altså for at du kan blive gravid,så skal du have ægløsning. og efter ægløsning skal der gå 14 dage før du kan teste positiv for graviditet. Hvis du har været sammen med din kæreste nu og kondomet sprang og du er midt i din cyklus, så kan du blive gravid nu. Ønsker du ikke det, vil jeg anbefale du tager en fortrydelsespille. Det skal du bare gøre inden 72 timer ( 3 dage) fra du havde sex med kæresten og kondomet sprang.

Anmeld

18. maj 2010

louise12345

tak for hjælpen, men så er fortrydelses pillen for sent, men alså jeg er meget imod abort alligevel, men jeg havde sagt til min kæreste at hvis det smuttede så var der iik noget at gøre ved det,. og så spurgte jeg ham om han så ville være der og det sagde han at det ville han self, så det blev jeg da glad for, men så maa jeg jo ned og købe en test eller vente og se om min mens iik kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.