MoarJ skriver:
Hos Lægen?
Julie er bare syg hele tiden... Diarré, feber eller opkast.. 
Hun havde 3 uger hvor hun kastede op hele tiden... Vi har 6 læger på hende, løbende i de 2 uger det stod på... FOR jeg var rigtig en PYLDRET mor... Virkelig slemt... De 5 af lægerne sagde "Det er bare en mave virus" Fair nok.. Var det også... Vi ringede til den 6. læge, og fortalte hun ikke kom af med urin... Lægen sagde hvis hun ikke kom af med noget løbende denne dag, skulle vi ringe igen..Og stadig kastede hun op..
Vi ringede igen om aften, fordi hun netop ikke var kommet af med noget urin, vagtlægen vil have vi skulle komme til Århus, spurgte om vi ikke kunne få sendt en ud til os i stedet for at byde den bette en køre tur og opkast samtidig med... Kunne vi sagtens få... 
Lægen tjekker hende, og vurdere hendes tilstand til OK... Hmmm.... Kort tid efter blev hun så rask...
Lige siden, har hun haft et par dage hver uge stort set med feber... Den ligger altid mellem 38 - 39.. Hun sover enormt meget når hun har feberen... Det undre mig at hun har det hver uge..
Hun har fået tjekket ørene ved lægen og de siger at de ser fine ud...
DER må vel være et eller andet galt, når hun har feber hver uge stort set..
Spørgsmålet er: Vil lægen betragte mig som en meget bekymret mor, hvis jeg ringer til lægen og fortæller som det er?
Udover det, så hoster hun enormt meget.. SP har sagt at det muligvis kunne være asmastisk Bronkitis.. Hendes hosten er værst om natten, og til tider kaster hun simpelthen op af det...
Jeg sidder faktisk og ikke aner om jeg skal ringe til lægen, og få hende tjekket fra top til tå igen... Og om de vil tage det alvortligt...
puha det er fuldstændig lige som at læse om da Noah var helt lille det der...
Jeg to til vagtlæge med ham en aften hvor det var rigtig slemt..
og der BANKEDE min veninde i bordet for mig, for er ikke selv ret god til sådan noget (er dog blevet det siden)
men Noah havde væske på mellem øret som ikke kan ses men som skal måles... også havde han astmatisk bronkitis...
så ja bank i bordet for pokker bank... alt det du over hoved kan komme afsted med...