Ja jeg forstår simpelthen ikke min krop, skulle for ca 2-3 uger siden ha haft ÆL men nåede ikke at få en positiv test før ejg var til gynækologisk undersøgelse. Der fik jeg at vide, jeg havde lidt væske i livmoderen, så jeg havde nok haft ÆL men de mente ikke den var særlig god, da jeg havde haft noget vandcyste som var spruget, eller fik ikke helt fat i om den var det eller, men tror det var det de mente, er så heller ik sikker på om de mente jeg ahvde haft ÆL, eller om væsken både kunne komme fra ÆL og vandcyste eller kun cysten.
Derefter lavede de en skylning for at se om der var passage gennem æggelederne, hvilket der var. min cyklus ligger på 39-42 dage, og er nu aften på 42 dag, og intet spor af mens.
har dog den sidste uges tid, haft lidt menstruationsagtig følelse, men alligel anderledes, og haft som om der kom små niv, først en enkelt hist og her og tidligere i dag, var det over lidt tid mere konstant for så at holde op igen, nærmest haft følelsen af luft i maven, og skulle prutte, og i dag haft kvalme og pludselig, til et møde jeg skulle til, ikke kunne klare sidemandens parfume/lugt, fik enormt kvalme af det, men gik heldigvis over efter ½ times tid, jeg plejer at sidde ved siden af vedkommende, og der plejer intet at være, har dog snert af mens murren, uden at være murren. skal tisse meget oftere end jeg plejer, og har det lige som om det spænder i underlivet?
undrede mig en del da jeg tænkte at chancen for graviditet denne gang var lig 0, tog en test i morges, men den var negativ, og tænker om det er fortidligt den evt kan vise noget, skulle efter terminsberegneren, være ca 4+1 - 4+3
Synes bare det er mærkeligt, kan det være jeg er gravid og det er for tidligt at teste, eller spiller min krop mig et puds, for havde jo slet ikke regnet med det denne gang, og bare ventet på at få mens overstået(har endda gået med bind hver dag, siden mens agtige symptomer startede for ca 1 uge siden) eller nogle bud på hvad det ellers kan være
er godt nok lidt i vildrede